2017. március 2., csütörtök

Baby Skin dupe- Jó az olcsóbb alternatíva?

Sziasztok Csajok!

A nagy keresgélésem közepette figyeltem fel arra a krémre, amiről ma írni szeretnék nektek. Meséltem korábban, hogy mostanában igyekszem a napi arcápolási rutinom kialakítására, és előszeretettel próbálkozom koreai alternatívákkal. A csomagolás keltette fel a figyelmemet, mert egyből észleltem,hogy ez bizony tuti a Baby Skyn pórusösszehúzó bázis dupe-ja lesz. Nem is tévedtem. Tudom-tudom, vannak sokan akik ellene vannak a dupe-oknak, de én azt vallom,hogy nem a nevet akarom megfizetni, hanem a terméket és a minőséget, tehát ha az adott beauty termék minőségi és jó, beválik, akkor engem nem zavar, ha más név van ráírva. Nem egy olyan sminktermék volt már,amivel pozitív lett a kapcsolatom, negyede annyi árért.


Az itt látható vidám színben pompázó, kacsacsőrös tubuskában lakó krém, mely a Can Ya Babe Skin terméke, arra hivatott szolgálni,hogy sminkelés előtt egy olyan alapot képezzen, mely a bőrt egységesnek, a pórusokat kisebbnek mutatja. Jól hangzik nem? 1000 Ft alatti áron volt, gondoltam kipróbálom, ennyi pénzért nekem megéri. Elárulom,hogy napi használatban van azóta nálam a kicsike, ugyanis kellemes az illata, jó a textúrája, nem irritálja a bőrömet, sőt, kellemes, tápláló érzés, és nagyon jó alap a sminkemnek. 
Azt olvashatjuk a tubus hátulján, hogy cseresznye kivonatot, C - vitamint tartalmaz, ez jól hangzik nem? Valamint olaj mentes, ami a zsíros bőr szempontjából külön előny.


Amit még szeretek benne az az, hogy hagyja lélegezni a bőrömet, nem egy ragacsos, nehéz krém, ami az amúgy is zsírosodásra hajlamos bőrömön elterül,és egész nap fénylik, nehéz érzetet ad. Szerintem ez száraz bőrön és kombinált bőrön is jól működne. Tapasztalataim alapján azt mondom nektek, néha bizony megéri kísérletezni, mert szerencsével járhat az ember!


Ti próbáltátok már a Baby Skint a Maybelline-től? Milyen?

Köszönöm hogy olvastatok, ölel benneteket:




2 megjegyzés:

Bea írta...

Jaj de jól jött most nekem ez a bejegyzés, már egy ideje szemezek vele az ebay-en, csak még nem mertem kipróbálni,de akkor hamarosan meg is rendelem. :)
zsófi

hajnoca3 írta...

Nagyon örülök,hogy elolvastad, és remélem neked is beválik majd ;)