2017. március 8., szerda

essence- Life is a festival trendkiadás

Sziasztok!

Mindig felkapom a fejem ha új trendkiadást látok,és bevallom,könnyen levesznek az ilyen beharangozó fotók is a lábamról. Szoktam néha emiatt csalódni,de ez most mellékes. A poszt lényege ugyanis az essence új trendkiadása, melynek utánanéztem, és lesz kapható nálunk, elvileg áprilisban! Ez szuper hír, nagyon örülök neki,már csak abban bízom,hogy a Müllereken kívül más drogériákba is eljut majd. Lássuk, miket foglal magában!

A fantázianév a ,, life is a festival"-azaz az élet egy fesztivál, már sokat sejtet. Gyanítom ennek a Coachella fesztiválhoz van köze, ahova jól bevethető és praktikus darabok lesznek ezek, a képeket elnézve. A Coachella szokott minden évben nekem az első olyan fesztivál lenni, aminek a képeit szívesen nézegetem, gyönyörködöm a naplementés, vidámparkos képekben és szinte kézzel tapintható a hangulat. Sajnos nem jutottam el rá, nem tudom el fogok-e, de nem lenne rossz.
Lesz itt minden mi szemnek-szájnak vagy arcnak , körömnek ingere, és mellé még egy cuki neszeszer is érkezik,amibe ezt a sok beauty újdonságot belepakolhatjuk.

Ez a pirosító abban különleges,hogy ombre hatású, így sokféle eredményt elérhetünk vele. Volt már hasonló az essence kínálatában amit imádtam, mert sokféleképpen ki tudtam használni, tehát ez is ígéretesnek tűnik számomra. Szép, tavaszias színeket rejt, amik szerintem mindenkinek jól állnak, mindenféle bőrtónushoz. Külön kiemelném a csomagolás díszítését ami egy beauty fanatikus szívét azért megdobbantja.
Érkezik egy korrektor paletta, ami mindjárt három árnyalatot rejt kis csomagolásában. Ezt úgy gondolom akár formázásra is használhatjuk, kontúrozás gyanánt. A kellemes kis pink szín pedig valószínűleg egy krémes highlighter lehet.
Kiegészítőnek tetkók,ezek kevésbé szoktak érdekelni, nem én vagyok a célközönség, de aranyosak.


Na ez itt az én pályám, nézzétek milyen szép ajaktermékek! Különösen tetszik a két ceruza megoldású, azok nem tűnnek mattnak, kicsit ugyanis már unom a teljesen matt rúzsokat, kezdek érdeklődni újra a jól pigmentált, de nem ragadós szájfények és ajakszínezők, balzsamok iránt. Meglátjuk ezektől mit kapunk majd. 

Elmaradhatatlan része egy kiadásnak a körömlakk, szépek, kellemes színek, igazából ilyen színeim már vannak, valamint legtöbbször géllakkot viselek, de a 
lila és a világos rózsaszín nagyon tetszenek. 
Az ajkakra érkezik egy matt lip top coat, ami elviekben a fényes finish-ű rúzst is lemattítja. Kíváncsi lennék rá, de ez annyira nem vonz, a fentebb leírt okok miatt.


Különleges ez a hajillatosító, frissítő spray, ami ha jó illatú lesz, lehet beruházok rá. Szeretem ha finom illatos a frizurám.


És itt a szó szerint is aranyos neszeszer, amibe mindent belepakolva vihetjük is magunkkal az egész trendkiadást.

Ti mit szemeltetek ki magatoknak?

Szép napot nektek:




2 megjegyzés:

djkaty írta...

A pirosító nagyon kis csinoska, de már nagyon nem lenne szükségem pirosítóra... Emellett pedig még a rúzsok csomagolása is rendkívül mutatós, úgyhogy veszélyes trendkiadás lesz :-)

Hourson írta...

Great review, would love to try this. Thanks for your wonderful comment on my blog. You will like to see more fun from here.