2017. március 31., péntek

Tavaszváró mini vásárlás- OOTD-el

Sziasztok!

Vártam a tavaszt, elvégre a kedvenc hónapom! A fák és a kertek virágba borulnak, ilyenkor virágzik a magnólia is,ami a kedvenc virágaim egyike, ha nem a legkedvesebb számomra. Szeretek feltöltődni a napsütésben, és ezt kihasználva mutatom meg nektek mit is zsákmányoltam tavaszváróként a www.tosave.com oldalról.
Megkeresett az oldal azzal a kérdéssel, hogy lenne-e kedvem együttműködni velük. Megnéztem az oldalt, a kontakt személy is kedves volt és így természetesen megtisztelve mondtam igent. Fontos, hogy tudjátok, hogy a bloggerek - vloggerek sok dolgot kapnak így, de szerintem ebben semmi szégyellnivaló nincs, csak ne higgyétek, hogy mindenki kőgazdag és azért engedheti meg a rengeteg rendelést magának. 
Három dolgot választhattam, és sok tétovázás után egy táska, egy telefontok és egy ecset mellett tettem le a voksom. Az oldalon amúgy nem csak ruhaneműk, cipők és szépségápolási dolgok vásárolhatóak, hanem a háztartáshoz, mobiltelefonhoz-technikai dolgokhoz kiegészítők, kertészkedéshez eszközök, a végtelen lehetőségek tárháza.

A táskát vártam a legjobban, mert mikor bejött a rojtőrület én is szerettem volna egy ilyen darabot. Nagyon bohókás és fesztiválszezonra, nyárra ez a ,,szütyő" fazon szerintem ideális és kényelmes. Elég nagy zsákká alakítható és jól megtömhető, jól kihasználható táska. Az anyaga velúr szerű, krémszín, nekem tetszik. A pántja könnyen állítható, nem kellett vele kínlódnom, sajnos sok táskánál ez probléma, szóval ez nekem szintén egy plusz pont. 
Hátránya a jellegzetes szag, ami a csomagolásból ,,ráragadt", de az elillant, szóval volt nincs, ez a probléma is megoldódott. Ami kicsit zavar, hogy könnyen koszolódik a záró kötélkéje, de szerintem könnyen mosható,szóval bedobom majd a mosógépbe és ismét lehet vele szaladgálni. A lényeg, hogy elégedett vagyok vele. Ma is ezt vittem magammal a városi sétához, megmutatom nektek hogyan és mivel is viseltem. ITT közvetlenül eléritek!






Egy tiszta farmer szereléshez vettem fel a táskát. Nagyon tetszik a világoskék színhez ez a barnás tónusú táska, a napszemüveg és óra színharmóniája. A cipő mindenképpen valami kényelmes és világos kellett, hogy legyen, ezért esett erre a választásom.

Táska/ Bag- www.tosave.com
Kabát/ Coat- Jeans second hand
Nadrág- Second hand
Felső / top-  nem emlékszem
Napszemüveg/ Sunglasses- Tally Weijl
Cipő/ Shoes- Ázsia
Óra/ watch-ebay





Említettem, hogy választottam még egy ecsetet az alapozáshoz. Ezt még nem próbáltam, de jónak tűnik, nem hullatja a szőrét és szép a nyele annak ellenére,hogy műanyag, szóval vidáman költöztettem be a többi kis ecsetkém közé. A telefontok igényes, szép és csajos, csak hiába a típusnak megfelelőt kértem és kaptam, mégis nagy lett a telefonomra, amit nem nagyon értek és sajnálok. 




Ennek ellenére hálás köszönettel tartozom az oldalnak, mert nagyon rendes tőlük ez a támogatás. Köszönöm!

Megtaláljátok őket az alábbi linkeken:


Szép napot nektek:



Nincsenek megjegyzések: