2017. február 26., vasárnap

A Sötét 50 árnyalata- filmvélemény

Sziasztok!

Végre én is eljutottam múlt héten a moziba, hogy megnézhessem a Szürke ötven árnyalat trilógia második részét. Tudom, sokan egyszerű ponyvának tartják, bla bla, de azért mindenki kíváncsi rá. Én akkor kedveltem meg még mikor nem volt felkapva, szóval akárki akármit mond, nekem bejön, persze mindenkinek joga van eldönteni tetszik-e neki. Ízlések és pofonok,tudjátok! Láttam már előtte jeleneteket, apró gif-eket, képeket, izgatottan vártam, mit is hoz majd a film, nekem milyen élmény lesz. Abban előre 100%-ig biztos voltam, hogy a betétdal az I dont wanna live forever az akkor fog elhangzani, amikor a vitorlással mennek a vízen, jaj csajok, hát így lenne ötösöm! Jó, engem ezzel megfogtak, mert az első részben is a helikopteres rész vett le a lábamról. 


Forrás: weheartit.com

Mindenki a szexjeleneteken izgult előre, én mondjuk nem, annyi volt,hogy az elsőnél körbelestem, volt aki unott képpel nézte, mellettem ült békésen az emberem, elvoltunk :) éha rötyögtünk dolgokon, a lövésnél rohadtul megijedtem, de kb. szerintem mindenkit majdnem a mentő vitt el :D Sebaj, aki elaludt biztosan felébredt! Na de komolyabbra fordítva a szót, azért nem volt olyan hú de durva jelenet, egy-egy popót és szép formás hasat kaptunk Mr. Grey-ből, Ana a férfiaknak azért jóval többet kedvezett. ami fura volt, hogy a főszereplők teljesen megváltoztak. A könyvből sok számomra fontos jelenet kimaradt,és felcserélődtek időben is dolgok. Ez össze is zavart, főleg, hogy nem tegnap olvastam, mert kissé zavar is, megmondom őszintén. Az időben sorrendben lévő dolgokat követtem volna rendesen. 
Túl gyorsan mentek a dolgok,és az igazán mély érzelmekbeli vívódás nem jött át annak , aki nem olvasta a könyvet, de nekem sem teljesen. A karakterek cseréltek: Christian túlzóan romantikus, szerelmes pillantású pasi lett, Ana meg a keményebb nő. Kissé azért a gyeplőt még meghagytam volna jobban a férfi kezében. Az arcuk is más lett, Christiané szinte sugárzott a szerelemtől, Anán  ezt nem láttam viszont, ami kissé zavart. Isti azt jegyezte meg, hogy a csajszi sokat öregedett. Hát ja, azért eltelt pár év :)
Az a rész, mikor Christian megengedi Anának,hogy hozzáérjen nagyon tetszett. Jamie Dornan arcán nagyon átjött az érzelem, a félelem,hogy elveszíti a nőt, aki már a mindent jelenti számára, és itt tényleg nagyon- nagyon jót alakított. Szerintem jól hozza a karaktert, jó színésznek tartom, egyébként Dakotát is .

Forrás: weheartit.com


Elenát, Mrs. Robinsont éppen ilyen irritálónak képzeltem, ahogy Kim Basinger megformálta, igaz arcra másnak, és rövidebb hajúnak, de a karaktert jól hozta. Még én is megtéptem volna szívesem, sőt sokszor nem lettem volna ennyire türelmes vele mint Anastasia. Amikor képen öntik itallal, és pofont kap, na az kárpótolt mindenért. 
Az is tetszett, hogy megint hirtelen ért véget a film. Akár csak az első résznél, mikor bezárult a liftajtó,itt is egy tűzéjáték rakéta robbanásával ért véget, snitt, bumm, vége. És ültél ott, felcsendült a betétdal,és kérdezted: most van vége? Így, ne már, még mutassátok!
A helikopter balesetes rész is jó volt, izgalmas, amúgy a pilóta társ mióta nő? Én végig azt hittem a kötetek alatt,hogy férfi, sőt..emlékszem rá, hogy férfi, fura...

Összegezve: nyilván a könyv mindig jobb. Többet ad, amit elképzelsz, abba beleszövöd a saját érzéseidet, ahogy Te reagálnál a dologra. Részletesebb, apróságoknak is érzelmi jelentésük lesz, amit nem tudnak egy filmben visszaadni két óra alatt, lehetetlenség lenne. Szóval aki még nem olvasta a könyvet, az könnyen szólja le a filmet. A harmadik rész ígéretesnek ígérkezik. Várom!

Ti láttátok? Nektek mi tetszett és mi nem a filmben?

Köszönöm,hogy olvastok, ölel benneteket:



Nincsenek megjegyzések: