2017. február 22., szerda

A legjobb fürdőtermékeim: Balea, Tetesept, AVON, BOMB

Sziasztok!

Sok igazán hideg, hűvös este van mögöttünk,és hiába volt enyhébb néha az idő, még jósolnak párat belőle sajnos. Ilyenkor a lelkem és a testem egyaránt egy forró kádfürdővel melegítem fel. Ma már rengeteg lehetőségünk van: fürdősütik, fürdőbombák, fürdősók éa habfürdők végtelen választéka, amik szép színesre varázsolják a vizet.  Elhoztam nektek a kedvenceimet, elmondom róluk a véleményemet,és azt, hogy melyiket kiknek is ajánlom. 


Ha igazi relaxációra vágyom, akkor a fürdősókhoz nyúlok. A Tetesept mandulatejes verziójának nagyon selymes és kellemes az illata. Könnyen oldódik a vízben, és finom illatot kölcsönöz neki, hab nélkül. Akár csak a Rossmann szép kis piros gömböcskés fürdősója,a Herzenwarmer  aminek igazi tél illata van. Emlékeztet egy süteményre, de mellette mégis finom kozmetikum illata van, a víz pedig rózsaszín lesz tőle. Talán jobban kedvelem még a Teteseptnél is. 
Ha valami nagyon ütős kell, és tényleg a lelkemnek is kell a melegség, akkor jöhetnek a fördősütik és fürdőbombák. A BOMB cosmetics fürdősütijai igazi kis cukiságok,amikből nekem egy válogatás volt meg. Ezek azért különlegesek, mert tele voltak szirmokkal, magvakkal és értékes olajokkal, amik illatossá és puhává varázsolták a bőrömet, arről nem is beszélve mennyire jó érzés volt elmerülni bennük. Akár csak a dm-ben újabban kapható Balea fürdőbombák esetében. Rózsaszín víz, levedula darabkák, kész relaxáció egy gömböcskében, ami nem is picike, nagyon jó, próbáljátok ki, két illatban kapható.


Tetesept mandulatejes fürdősó


Rossmann Isana Herzenwarmer



Ha igazán nagy habokra vágyom, akkor az Avon Sweet Vanilla zöld gömb üvegéért nyúlok. Illatosan édes, hatalmas fehér habáradatot csen a kádba már egy fél kupaknyi is belőle. Igazán jó habfürdő, nagyon ajánlom,és emellett ára is nagyon kedvező! Meg vagyok elégedve a Balea Lotus Traum habfürdőkével is, ami szintén elég jól habzik, de ennek nem édes, hanem érdekesen kellemes illata van és nagyon jó ára. Használtam tusfürdőnek is, nem szárította a bőröm, szóval ilyen célra is bátran bevethetitek. Van piros verziója is, de nekem ennek az illata tetszett jobban.
Ha nagyon - nagyon jó illatot szeretnék,akkor jön a mostani kedvencem, a leg-legem, a Balea Sweet Wonderland tusfürdője. Ennyire fiom illatú tusfürdőm régen volt. Körülírhatatlan, kissé édes és meglepő ez az illatkompozíció. Ha tehetitek mindenképpen szagoljátok meg, nekem még a folyékony szappanom is ilyen, ráadásul nagyon szép a csomagolása is ami feldobja a fürdőt!


Nektek melyik most a kedvenc fürdőkelléketek? Ajánlanátok nekem valamit, amit próbáljak ki?

Köszönöm,hogy itt voltatok, ölel Titeket:






1 megjegyzés:

djkaty írta...

A vaníliás-rózsás Balea tusi nálam is nagy kedvenc, eszméletlen jó az illata :-)