2017. február 2., csütörtök

Rimmel- Mr. Grey trendkiadás Rita Ora-val

Sziasztok!

A dm-ben és Rossmann-ban nézelődve lettem figyelmes a Rimmel egyik új trendkiadására, amiről nem hallottam előre,hogy lesz, így eléggé meglepett. Gyorsan még írok nektek róla, mert már én is az eléggé fogyóban lévő display csonkokra leltem. 
Rita Ora arcával van fémjelezve a kollekció,ami több okból is evidens: egyrészt Rita Ora filmszereplő, másrészt kollaborált már a Rimmel-el, így pofon egyszerű és adott a dolog. Szép a kampányképeken, dögös, nekem tetszik!


Az a szemfestés és körömlakk! 10/10 

Annyira nem találtam semmit a neten róla,és a dm-ben nem fényképeztem, hogy a superdrug.com oldaláról tudok csak képeket és információkat a kollekció részeiről, mindenféle linket biztosítok majd nektek,így ott is megnézhetitek nyugodtan a szempillaspirált,körömlakkot, krémes szemfestékceruzát, és a vörös rúzst.

Rimmel London Extra Super Lash Rita Ora Black 101

A szempillaspirál elengedhetetlen egy dögös szemsminkhez, gyanítom ez volt a tervezők véleménye is, mikor betették őt a kollekcióba. Szép a csomagolás, a keféje nem tudom milyen lehet.

Rimmel Rita Ora Shadow Stick 004 



Az abszolút kedvencem. Kipróbáltam a teszterét, és wow. Szépen pigmentált volt, jól eldolgozható,és csupán az 1999 ft-os ára tartott vissza attól, hogy elhozzam. Jaj pedig fejben már el is képzelte, hogy a rohanós reggeleken milyen jól jönne nekem.

Rita Ora 60 Seconds Nail Polish My Grey 8ML Grey



Nagyon szép betonszürke lakk,ebből már egy darabot sem láttam sajnos. Biztos nem véletlen, mert a Rimmel lakkok nagyon jók, jól pigmentáltak és tartós lakkok. Érdemes megnézni,ha valahol még láttok.

Lasting Finish Lipstick By Rita Ora Alarm 170


Igazi dögös vörös. Matt finishű, ezt láttam már élőben is,és az az igazi vörös rúzs, élőben nem tűnik annyira narancsosnak mint a képeken. Olyan szép és elegáns a csomagolás, engem megvettek vele kicsit. Ha nem lenne már 180 db vörös rúzsom,lehet megvenném.


Rimmel Rita Ora Stay Matte Pressed Powder





Jaj a jó kis Stay Matte púder, nagyon szép csomagolásban! De ez úgyis elkopik, tapasztalat. A púder maga nagyon jó, érdemes kipróbálni, nekem mindennapi társam a sminkelés terén. Mattít, enyhén fed és végzi a dolgát szépen. 

Az összes termék elérhető ITT!

Nektek mi a kedvencetek a kollekcióból? Várjátok a filmet? Láttátok élőben már ezt a kiadást?

Köszönöm,hogy elolvastátok, ölel benneteket:




Nincsenek megjegyzések: