2017. január 31., kedd

essence - blossom dreams trendkiadás- infómorzsák

Sziasztok!

Követem az essence milánói facebook csoportját, mert imádom,hogy így előre tudom, milyen trendkiadások következnek. Gyanútlanul netezve bukkantam rá a legfrissebb trendkiadásra, amit nagyon remélek,hogy nálunk is elérhető lesz majd, mert maga az instant tavasz!


A kollekció egy része. 


Pirosítók és pasztal szivárvány highlighter


Cukorka színű paletta


Csodaszép



Ez a paletta maga a tömör szépség. A swatchok is egész ígéretesnek tűnnek, erre biztosan vetek majd egy pillantást. Igazán jó kis társ lenne a hétköznapi üde, tavaszi reggelekre. Vidám cukorkaszínek, tudja az essence mi kell a lelkünknek ilyenkor!
A pirosítók is aranyosak, a piszkos nude rózsaszínek szinte mindenkinek jól állnak. Nem lőhetünk vele mellé. A the wishper of spring ecset is érkezik, amelyhez hasonlóval még nem találkozhattunk a márkánál. Azt már tudhattunk, hogy az állandó szortiment tagja lesz egy rainbow szivárvány highlighter, de itt egy letisztultabb, finomabb verziója kap majd helyet. Az ilyenkor megjelenő szájfényeket is szeretem majd szerintem, elég szépnek tűnnek.

Az igazság az,hogy engem a palettával vettek meg kilóra. Annyira tetszik a domborúan nyomott felülete, és a színek, hogy ezt most tényleg szeretném tavaszra. Már látom lelki szemeimmel a szép színeket és ahogy reggel kifestve magam még  a kedvem is jobb lesz!

Az összes kép elérhető ITT, a videóval együtt amiből származnak!

Ti mit vártok a legjobban innen? Első ránézésre mit vennétek meg?


Nincsenek megjegyzések: