2017. január 29., vasárnap

E-bay kívánságok,cukiságok listája- január

Sziasztok!

Rendszeres e-bay vásárló vagyok,és mióta csak ott vásárolok vallom,hogy ez egy szuper dolog és imádom is böngészni, hiszen költségkímélő megoldás, sok alternatíva vagy akár ugyanazon dolog olcsóbb itt, ingyen szállítással mint boltokban. Szeretem a kívánságlistás bejegyzéseket, mert lehet,hogy más észreveszi azt,ami az én figyelmem elkerüli,de mégis nagyon hasznos vagy aranyos.Ha csak inspirálódni akarok, vagy újdonságokat kutatni,akkor is ide ugrok fel. Lássuk ebben a hónapban mik kerültek fel a kívánságlistámra. Természetesen elérhetőségekkel, linkekkel, árakkal. 


Arcmaszkok:



Katt: Liliomos arcmaszk - 237 ft


Igen, ezzel engem kilóra megvesznek. Na meg mostanában kezdek ráfüggni a koreai termékekre amúgy is, és ezt a Bioaqua márkát nem rég fedeztem fel magamnak. Nagyon kedvező árakkal igazán jó dolgokat árulnak. Ez a maszk vízililiomos, és egy kis ápolás mindig jól jön a lazításról nem is szólva.

Állatkás könyvjelző:



Katt: Őzikés könyvjelző - 219 ft

Cukiságok tárháza, igen, ez az e-bay. Mindig találok valami filléres dolgot ami megédesíti a napomat. Mivel határidőnaplós vagyok jómagam is, ez szuper oldaljelölő lesz nekem hozzá! Imádom,hogy őzikés, de van még madaras, egeres, szivecskés. Mindenki megleli a magának valót és emellett biztos,hogy strapabíró darab.


Pandás autóillatosító:





Hát ez nagyon aranyos. Különböző színekben kapható pandás autóillatosító, amit  a levegőkifújóra csíptetve tudunk használni. Utána rendelhetünk hozzá illatosító betétet is. A sima fekete-fehér panda felállástól kezdve még sok másik vicces színben kapható. Feldobja az autót az biztos!



Tollak:



Katt: Csajos tollkészlet - 933 Ft

Nagyon csajos, szép tollak, amik már ha rájuk nézek vidámsággal töltenek el! Nagyon szeretem az ilyen jellegű tollakat, ráadásul ez a 10 db-os készlet színes, tehát a felnőtt színezőimhez is tudnám őket használni. A határidőnaplómhoz is tökéletes lenne.

Bézs óra:




Katt: Bézs óra - 744 ft

A kellemes pasztell színe és letisztultsága fogott meg ennek az órának. Nőies, sokféle öltözékkel variálható, szóval tökéletes lenne! Van több színben, szóval aki vadabb kombóra vágyik, az is megleli majd.

Februárban ismét hozok egy ilyen válogatós posztot majd! Nektek mi szerepel most a kívánságlistátokon?

Köszönöm,hogy itt voltatok, ölel benneteket:



Nincsenek megjegyzések: