2017. január 12., csütörtök

Catrice- Tapasztalatok a kifutó sminktermékek leárazásával kapcsolatban

Sziasztok!

Sminkrajongó lévén mindig várom a leárazásokat, főleg a kifutó szortimentek érdekelnek, nem a limitáltak, mert azokat nem akciózzák le olyan mértékben, mint az állandó kimenő darabokat. Előre izgatottan le szoktam ellenőrizni, mi az ami érdekel, de általában ott és akkor, a pillanatnyi swatchok és véleményem, kíváncsiságom illetve szükség által döntöm el, mit dobok a kosaramba.

Catrice kifutó termékek- 2017. tavasz- a kedvenceim

 

010-es paletta Hug S' and Kisses   
020-as Warm  harmony kontúrozó szett

                               

                                            


050 Coffe and Cream
020 EveryBare and Nowhere


                                               



440 Hugs and Hibis-Kisses 
010 All or nuting


        

025 Sand beige alapozó , ami szerintem sajnos nekem sötét lenne
010-040-ig púder, ez érdekel

Az összes akciós termék elérhető ITT

Ami fogadott hétfőn:

Azt hittem még időben megyek- de nem. Azt tartanám fair dolognak, ha kihirdetnének egy határidőt, amikor megkezdik a kiárusítást, de mindenhol. Ez persze a márka kistestvérére, az essence-ra is értendő. Így volt már olyan év, amikor naponta futkostam be a drogériába, hogy mikor lesz végre az akció, mikor fogadnak a sárga címkék, és pont akkor nem tértem be mikor kellett volna, akkor is mint most hétfőn a totális káosz, összekevert termékek és romhalmaz fogadott. Gusztustalan ahogy ilyenkor az állványok ki tudnak nézni. Aztán amikor a pénztárnál szembesülünk azzal, hogy mégis valaki rossz helyre pakolt vissza egy alapozóárnyalatot,és Te véletlenül éppen azt vetted nem, pislogsz,hogy miért 3000 Ft. lett a végösszeg. 
Nem az eladókat okolom, hiszen rengeteg a dolguk, de néha rendet lehetne tenni az állványokon. A dm üzleteiben úgy látom ez jelenleg fittebben és jobban működik, ott általában nagyobb a rend a polcokon a sminktermékek között. A Rossmann-ban azonban az olcsóbb árfekvésű állványokon kész a káosz. Túltekert rúzsok, amiket utána leáraznak, bár még akkor is pofátlan áron, és nem értem ki ad azért pénzt? Összemaszatolt,kifolyatott alapozós flakonok, összenyúlkált szemhélypúder paletták tömkelege. Sajnálom, mert más biztos örülne neki, és szívesen hazavinné,főleg olcsóbban.
Sokszor azt sajnálom,hogy nincs a sminkeknek utánpótlása, lásd Lovely, valamint az eladók sem tájékozottak, nem tudják mi az a highlighter és társaik. Szintén nem okolom őket, de lehetne legalább egy olyan alkalmazott, aki tud segíteni az arra igényt tartó vásárlóknak. Nem egyszer segítettem idősebb hölgynek vagy néninek,aki magának vagy unokájának vásárolt és tanácstalanul keringett a neonfényben.

Mindent összevetve, szerintem alapvetően a vevőközösségnek is,és a boltok hozzáállásának is változnia kellene, de kimondottan érdekelne, hogy külföldi kiárusításokkor milyen lehet a helyzet.

Nektek mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?

Köszönöm, hogy olvastatok, puszi:



4 megjegyzés:

redakkrisztinaa írta...

A Catrice oldalán mindig kiírják , hogy mikor kezdődik a Rossmannba , és mikor a Müllerbe. Én már nemis vadászom az ilyen termékeket , mert sokszor tapasztaltam hogy a kiárusítás előtti napokon sincs feltöltve az állvány , nemhogy a kiárusításkor. Már gondoltam arra is , hogy elrakják az eladók maguknak.

Névtelen írta...

Sajnos teljesen egyetértek Veled, ez az egész egy tragédia... Mintha nem lenne érdekük, hogy a vásárlók időben tájékozódjanak az akció kezdetéről. Tavaly nyáron a Müllerben a Catrice leárazás vasárnap kezdődött, teljesen véletlenül futottam bele, pedig előző héten kétszer is voltam az üzletben és rákérdeztem, mire az volt a válasz, hogy nem tudják előre, reggel megkapják a sárga cetliket, ők meg kiteszik és kezdődik az akció: ez valami siralmas.
A Rossmannban vettem észre, hogy az Essence leárazás előtt a kedvezményes cuccokból már előtte kb. 2 héttel nincs feltöltés az állványokon, szóval akkor se lesz belőle, ha az akció kezdetén nyitásra odamegyek...

Kláresz írta...

Teljesen igazad van. Én már vagy 2 éve nem is megyek kifuttatás közelébe, pont ezért. Általában lerabolt polcok fogadnak, mi meg van, az olyan hogy én is otthagyom. Ahz eladóknak fogalmuk sincs semmiről.

hajnoca3 írta...

Sziasztok Csajok!

Sajnálattal olvasom, hogy nektek is rosszak a tapasztalataitok. Ezek szerint ez egy országos probléma...