2017. január 19., csütörtök

Tonikok háborúja- Avon, Bioderma, Balea MED

Sziasztok!

Már jó ideje tesztelek három tonikot is, hogy egy összehasonlító posztot készíthessek róluk. Ez konkrétan úgy néz ki,hogy hármat használok egyszerre, és tulajdonképpen egy szuper rutint hoztam így létre velük.




dm- Balea MED:

Reggel: ekkor a kíméletes tisztítás a legfontosabb számomra, az éjszaka viselt szalicilsavas pattanáskezelőm maradványaitól fontos megszabadulnom. Ezért alkalmazom a dm saját márkás tonikját, ami minden mentes, nem tartalmaz illatanyagot-parfümöt, színezékeket, tartósítószert és mesésen tisztít, csak ajánlani tudom. El tudom képzelni micellás víz helyettesítésére is, valamint csak ennek az egynek a használatát is preferálnám. 
Bátran mondom rá, hogy egy jó darab, jó a használata, a dolgát végzi rendesen és emellett az ára is rendesen 1000 Ft alatti a nagy, 200 ml-es kiszerelésért. Ajánlom!



Avon Clearskin blemish Clearing:

Az Avonos szalicilsavas tonikommal is jó kapcsolatot ápolok,ezt mutatja az is, hogy már a harmadik flakonnal rendeltem belőle. Két verziója van a lilás színű 2 % szalicilsavval,ez a pattanásos bőrre ajánlott, valamint  a kékes-zöldes színű kevesebb százalékban megtalálható szalicilsavval, ami inkább a tág és eltömődött pórusokkal veszi fel a harcot. Ami hátrány, hogy ár-érték arányban a dm fentebb említett termékéhez képest drágább, hiszen kicsi a kiszerelése, mindösszesen 100 ml, hamar fogy. A pattanásokra úgy vettem észre valóban jó, és mattítja is a bőröm, ami szintén plusz pont.
Negatívum éppen a jó tulajdonságának a hátulütője: a szemkörnyéken használva bekönnyezek tőle, valamint ezt szemkörnyékre nem is tudom nagyon használni. A szalicilsav miatt erős, alkoholos szaga van, ami sokakat zavarhat. Ha ezen túllendülünk,akkor jó toniknak mondom,és a problémás bőrűeknek ajánlom. Ára 7-800 Ft, de akciókkal is ki lehet fogni vagy páros ajánlatokkal, úgy még inkább megéri a befektetést. Ezt a tonikot este, lefekvés előtt alkalmazom a már megtisztított, hidratálásra váró bőrön.



Bioderma Sébium: 

A Bioderma Sébium tonik egy zöldes színű flakonkában lakik, érdekes az illata- szaga. Ezt is problémás bőrre fejlesztették ki, hiszen a Sébium család erre a vonalra terjed ki. A használata nem rossz, általában munkából hazatérve, arcmosás után vetem be. Jól eltávolít minden nem oda illőt a bőrről, akár a szemsminkem maradványait is lehozza. Ami hátrány az a szaga, valamint az ára, ami nem kevés, de több ezer Ft, illetve az illatanyag ami benne van, ráadásul mint már mondtam, számomra kellemetlen. Sajnos ez csak gyógyszertárakban érhető el. Jó termék, de nem tudom kiadnék-e ennyi pénzt, ha olcsóbb alternatíva is nyújt nekem annyit mint ez. Nem veszi fel különösebben jobban a harcot a pattanásokkal és tág pórusokkal mint a dm-es vagy az Avonos. ennek ellenére tényleg szeretem, és használom is szívesen, csak nem adnék ki érte valóban annyit amennyit kérnek érte. Ezt egy kis utazószettben sikerült megvennem, így megérte. Esetleg ha lesz még ilyen utazószettes akció, annak a keretein belül szívesen költök majd rá.



Összegzés: nem mindig a drágább a jobb. Nem feltétlenül kell egy híres és felkapott névnek-márkának bedőlni, bár bevallom engem is csábít. Nem vettem észre különösebb különbséget a három termék között, ami fix, hogy a dm-es és az Avonos biztosan rendszeres lakói lettek a sminkes asztalomnak, a Bioderma ára elriaszt. Ennek ellenére a három termék együttesen nagyon jó kombináció számomra, mindnek megvan a maga funkciója az arcápolásomban.

Nektek melyik tonik vált be eddig a legjobban? Szívesen próbálgatnék még másikakat is.

Köszönöm,hogy benéztetek:


3 megjegyzés:

Habos Kakaó Blog írta...

A Garnier Essentials Sensitive Nyugtató Tonik Vitaminnal szintén egy jó drogériás darab, nem tartalmaz parfümöt, illetve alkoholt. Én csak hidratálásra használom, nem sminklemosásra. Nekem eddig nagyon tetszik. 800 Ft-ért vettem a 200 ml-t. De a koreai tonikok is nagyon jók, én a COSRX-től próbáltam eddig kettőt. Ezek árban 3000-4000 Ft körül mozognak.

hajnoca3 írta...

Kedves Habos Kakaó Blog!

Próbáltam már a Garnier egyik tonikját, a szőlőmag olajost,és az nagyon büdös volt, de tényleg annyira, hogy elviselhetetlen volt, el is ajándékoztam. A mindenmentes verzióját sokan dícsérik,lehet majd egyszer én is kipróbálom,de be kell valljam, egyelőre a zöld verzió nagyon elvette tőle a kedvem :( Köszönöm,hogy leírtad a tapasztalataidat!

Kriszteeh írta...

Én pont tegnap vettem meg ezt a kék színű Garnieres tonikot, mert a szüleimnél nem volt már semmilyen arclemosó löttyöm. Kb. 500 Ft volt most a Rossmannban, úgyhogy végülis megérte :D. Nincs különösebb illata és tényleg nagyon hamar eltűnik az arcról, ragacsos utóérzet nélkül. Kellemesen puha utána az arcom, eddig tetszik. Próbáld ki, ha gondolod :)