2017. január 1., vasárnap

Újévi tervek!

Sziasztok !

eltel az év vége, az ünnepek alatt nem jelentkeztem, mert ezt az időt most teljesen a szeretteimre és magamra fordítottam, de ezúton szeretnék nektek nagyon Boldog Új Évet kívánni! Teljesüljön minden amit elterveztek, amiért küzdötök, amire vágytok!
Az újévi fogadalmak ideje a mai nap, amikor sokan ígéretet tesznek elsősorban maguknak, az áhított céljaikkal kapcsolatban. Én ebben nem nagyon hiszek, inkább tervezek,célokat,vágyakat tűzök ki magam elé,amik szeretném, hogy sikerüljenek. 



Szeretném a blogot kicsit magasabb szinten írni, szeretném fejleszteni és gyakrabban is posztolni, mert mostanság a heti egy posztra volt csak időm a dolgos és fárasztó hétköznapjaim mellett. Ez a tervem egyenlőre a következő évre. Talán még amit elhatároztam, hogy próbálom a gonosz vagy nekem ártó személyeket kizárni, nem igazolok vissza nekik sehol, ha fent van is letörlöm, mert nem az ismerőseim mennyisége, hanem a minősége a fontos. Nos, azért egy kis ízelítőt mutatok nektek, hogy telt nálunk az ünnep, képek formájában, meg mesélek is kicsit.




A hónapban volt születésnapom, Karácsony és Szilveszter. Nekem ez eléggé mozgalmas időszak, pluszban a születésnapom miatt. Istivel sokat voltunk a karácsonyi vásárban, kortyolgattuk a forralt bort a gőzölgő pohárból miközben repkedtek kint a mínuszok, de tudjátok ez nagyon feltölti az ember lelkét. A Karácsonyfát anyukámmal választottuk, Istivel hoztuk haza, nagyon szép fa, imádom! Nekem minden évben a fa maga a csoda, talán ehhez sosem növök fel teljesen. Ez az ünnepkör a legszebb az évben, de idén is gyorsvonatként száguldott át rajtunk. Nagyon sok szép és meghitt pillanatban volt részem anyuékkal és Istivel, amikért igazán hálás vagyok, hogy átélhettem. A sok szép ajándék ami a születésnapomon várt, na meg a fa alatt, anyukám csodás mindenmentes tortája,amit végre én is nyugodt szívvel ehettem meg nekem mindennél többet jelent, na meg ők maguk, az éjszakába nyúló beszélgetések és az Istivel közös programok. Sajnos ebből a csodából ideje visszarázódni a hétköznapokba.






Az óévet tekintve, lett egy szuper munkahelyem, végre egy olyan ahol rendesek az emberek! Tiszta szívű, rendes, szerető lelkű emberek vesznek körül, és saját irodám is lett amire mindig is vágytam! Nekem, saját, különálló irodám, hihetetlen :') Ezzel egy tavalyi nagy vágyam teljesült is 2016-ra. Nehézség bőven akadt az évben, de a sors a rosszat jóvá kovácsolta nekem, így végső soron nem lehetek hálátlan! A szeretteim velem voltak végig, így duplán jó volt nekem az év, és a lelket is ők tartották bennem amikor a padlóra kerültem. Mert hiába nagyzolunk, igenis rossz periódusok is vannak az életben, persze,hogy nekem is voltak ebben az évben is. De még mindig hiszek a karmában, amit adtak majd visszakapják! 





Ennyi lenne az útravalóm amit magammal cipelek a kis batyumban 2017-re. Nektek mik a terveitek és a vágyaitok?

Puszi nektek és remélem velem tartotok 2017-ben is! 







2 megjegyzés:

djkaty írta...

Boldog új évet! Jó volt olvasni ezt a bejegyzésedet, és várom a sűrűbben érkező új tartalmakat! Sok sikert mindenhez. :-)

hajnoca3 írta...

Tőled nagyon sokat jelentenek a jó szavak,köszönöm Katy! BUÉK neked is :)