2017. január 22., vasárnap

Koreai szépségápolási rendelés I.

Sziasztok!


A kezdeti láz a koreai termékek iránt engem nem kapott el. Érdekes módon,most jutottam el oda,hogy egyre inkább tetszenek és kipróbálásukra vágyom. Pár krémem már volt és van, meg is szerettem őket, így ezen felbuzdulva elkezdtem jobban nézelődni és jó kis dolgokat találtam. Az arcápolásomhoz és a hajápolásomhoz érkezett meg első körben a rendelés, további termékeket is várok, majd ha ideérnek azokat is megmutatom. Mielőbb szerettem volna megmutatni ezt az első kört, hogy neki is állhassak tesztelni ezeket.
A poszt végén megtaláljátok a linkeket, ahonnan rendeltem őket. 


Csoportkép




Teafás maszk:

Ezekre a fátyolmaszkokra már nagyon kíváncsi voltam, mert dm-es és régen koreai verziókat már próbáltam, de sajnos ezeket a fajtákat már nem lehet itthon kapni,legalábbis nem látom jó ideje őket. A problémás részek miatt esett a választásom többek között a teafás verzióra, mivel a teafaolaj köztudottan csodákat művel a pattanásos-problémás bőrrel. A csomagolás nagyon jól néz ki, bombabiztos. A szokásos módon, arctisztítás után kell alkalmazni, de majd a teszt során úgyis leírom ezt bővebben.



Proteines hajampulla:

A nagy nézelődésben egyik oldalról tévedtem a másokra, mikor megtaláltam a proteines hajkúrákat. Ez a kis kék fiola különösen felkeltette a figyelmem a leírásával és a promó képeivel, amik sima, friss, fényesen egészséges hajat ígértek.13 ml-es a kiszerelés, és ez tulajdonképpen egy feltöltő folyadék a haj számára. 
Az előtte-utána képek,és a kinti professzionális felhasználás láttán nem cicóztam, rákattintottam a megrendelésre. Amúgy érdekes, mert nem így simán kell majd felvinni a hajra, hanem 1:1 arányban hideg vízzel elkeverve, míg krém állagot nem kapok vegyíteni, majd az egész hajkoronára felkenni. Izgatottan várom, milyen lesz.

Pluszpont a kedves eladónak,aki meglepett két mintával, amik nagyon kíváncsivá tettek. Az egyik egy fekete teás szérum, a The Black Tea London Classic serum a Tonimoly-tól, ami egészen biztosan frissíti majd a bőröm,és ha beválik nem kizárt,hogy rákeresek, bár most több szérumot is várok. 
A másik grátisz ajándék egy csiganyálas szintén Tonimolym Prestige gél. A csiganyál csodákra képes, szóval ezt is bátran használom majd el. A Tonimoly márka egyébként egy keresett és jól menő koreai márka, biztos jók lesznek a termékminták.



Hamarosan érkezek a beszámolókkal. A hajampulla elérhető ITT 800 Ft körül
A maszk elérhető ITT  3-400 Ft.


Ti használtatok már koreai termékeket? Miket,és mik a tapasztalataitok? Mit javasoltok nekem kipróbálásra?

Köszi,hogy benéztetek, sok ölelés:


1 megjegyzés:

Marcsi - Habos Kakaó Blog írta...

Problémás bőrre nagyon jó a COSRX BHA hámlasztója, illetve sokan szeretik ugyanettől a márkától az AHA-hámlasztót is. (Nekem azért nem tetszett az AHA, mert ugyan csak egy mintát próbáltam belőle, de annak olyan büdös volt a szaga, hogy képtelen lennék magamra kenni. A BHA teljesen szagtalan.) Ezek a hámlasztók nem olcsók, de még mindig olcsóbbak, mint a Paula's Choice termékei, és egy flakon nagyon-nagyon sokáig elég, akár egy évre. A kémiai hámlasztás mellé kötelező a fényvédelem, nekem az A'pieu Pure Block Natural Sun Cream a kedvencem, bár most sajnos eléggé fölment az ára.
A Purito C-vitaminos széruma szintén nagyon jó, puha, sima lesz tőle a bőröm. És a többi C-vitaminos szérumhoz képest ez nem olyan nem drága. A Purito hialuronsavas szérumából pár mintám volt, 6 napig használtam, nekem tetszett.
A krémek közül a Mizon Hyaluronic Ultra Suboont sokáig használtam. Ez egy egyszerű alapkrém, smink alá is jól működik, mert elég szilikonos. Gazdagabb állagú a Benton Snail Bee vonala, én a lotiont próbáltam, nagyon szerettem, egy flakon kb. 8 hónapig tartott, pedig nem sajnáltam. Sajnos ez is duplájára drágult mostanában. A COSRX tonikokat is szeretem, az AHA/BHA-t és a Centella Watert próbáltam. Az AHA/BHA a hámlasztók hatását fokozza, a Centellát pedig pattanásos bőrre ajánlják.
Az én bőröm zsíros, mitesszeres volt, amikor 2 éve elkezdtem a tudatos arcápolást. Mostanra a bőröm faggyútermelése nagyjából normális, és a mitesszereimből is kevesebb van, illetve sokat halványultak. Amit megrendelek Koreából, annak mindig nagyon alaposan utánaolvasok, így nem nagyon volt még olyan, ami ne vált volna be. Remélem, találtál hasznos infókat. :)