2017. január 24., kedd

Ajánló és tipp: Maybelline Lash Sensational spirálcsomag féláron

Sziasztok!

Mi is az a sminktermék, ami szó szerint nem hiányozhat egy nő sminktárából? Igen, ha a szempillaspirálra gondoltatok, akkor eltaláltátok. Ez az a kultikus termék, amit talán elsőként megismer a legtöbb lány, ámulattal nézi az anyukáját ahogy fekete legyezőket varázsol a szeme köré,amik ettől csodásan kinyílnak és nagynak tűnnek. Azt hallottam, hogy a szempillaspirál feltalálója egy nő volt, aki szeretett volna tetszeni egy férfinak, ezért szénpor segítségével kikevert egy szert, amit felkent a pilláira, így igéző tekintete lett. Nem sokkal később a férfi feleségeként kente tovább a pilláit. Nem tudom ez igaz-e, de osztom a tényt, hogy sokat dob az ember kinézetén,és a smink koronája,ékkőve egy szép pillasor. Megmutatom nektek a kedvencemet, a Maybelline Lash Sensational-t, amit egy szuper akció keretein belül szereztem most be, és január 31-ig Ti is lecsaphattok rá így, féláron, duplázva. Elmondom hogyan, ugyanis ez nem egy átfogó teszt-poszt, hanem egy kis tipp, egy jó spirál beszerzésére.


Múlt héten bementem a dm-be, mert a mobil alkalmazásokban láttam, hogy 50%-os kupon ( letöltöd a telódra, a kosaradba rakod a kupont, érvényesíted, így mikor lehúzzák a kártyád a kasszánál, érzékeli a pénztárgép a kedvezményt és levonja a végösszegből) van rájuk. Nem sokat gondolkodtam mikor megláttam ezt a duó kiszerelést, hiszen a legendás Lash Sensational az én nagy kedvencem is, de eddig csak az olaj nélkülit, a rózsaszín tubusost használtam, most legalább a tápláló olajokkal gazdagított fekete tubusost is kipróbálhatom, nevetséges, 6-700 Ft / db áron.
Amit tudni érdemes a spirálról: első pár használatnál kicsit híg a festék, 1-2 hét után lesz tökéletes az állag. Csodásan működik a kefével, nagyon szép hosszú és ívelt pillasort érhetünk el vele. Jól tart, nem pereg, de kicsit néha mellé lehet vele lőni a reggeli kapkodásban, de ezt orvosolhatjuk a gyors vattakorongos letörléssel.
Ha látjátok ez a dupla kiszerelést, bátran, szívből ajánlom megvételre mert ez tuti befektetés lesz!


A fekete tubusos testvér a Lash Sensational Luscious, mely értékes olajokkal táplálja a szempillákat miközben szépít. Krémmánián sok hideget olvastam róla, de amíg nem próbáltam ki,én biztos nem írom le. Lehet ennél is az a titok, hogy kicsit várni kell, míg az állag besűrűsödik 1-2 hét után, majd meglátjuk, ha eljön a teszt ideje. Sajnos ehhez idő kell, jelenleg van bontott tubus másik fajtából amit tesztelek,és egy spirál nyilván nem két hét alatt fogy ki .

Ti próbáltátok már valamelyiket? szeretitek? Melyik a kedvenc szempillaspirálotok?


Köszönöm,hogy benéztetek:




3 megjegyzés:

Marcsi - Habos Kakaó Blog írta...

Nekem letöredeztek a pilláim egy évnyi Lash Sensational használattól (nem egy tubust használtam egy évig, hanem hármat, és az utolsónál tapasztaltam a töredezést), úgyhogy ezt a Luscious-t már ki sem merem próbálni, pedig rajta volt a kívánságlistámon. Annyira ragaszkodó a festék, hogy még kétfázisúval is nehéz volt lemosni.

hajnoca3 írta...

Szia!

Akkor nem csodálom ha már nem mered használni. Én közben használtam másik spirált is, lehet azért nem volt ilyen gondom, de remélem továbbra sem lesz! Mit használsz akkor most helyette? :)

Habos Kakaó Blog írta...

Az Essence The False Lashes Extreme Volume and Curlt vettem meg, mert már elég régóta szilikonkefés spirálokat használtam, és most vágytam a hagyományosra. Egynek elmegy ez a spirál, de tapaszt picit, és potyog felvitelkor. Elhasználom, de nem fogom újra megvenni. Kicsit tanácstalan vagyok most, mert a Maybelline-t egyébként szerettem, mert különösebb macera nélkül szép pillákat tudtam vele festeni ahhoz képest, hogy rövidek, vékonyak, egyenesek, világosbarnák és ritkásak alapjáraton.