2017. február 8., szerda

Beauty Clinic Mediheal- Koreai fátyolmaszk

Sziasztok!

A mai bejegyzésben szeretnék nektek egy teafaolajos koreai arcmaszkot bemutatni, hiszen a fátyolmaszkok éppen reneszánszukat élik.  Csodálkozunk ezen? Nem, hiszen tényleg nagyon gyors, precíz megoldást nyújtanak ha egy kis feltöltődésre vagy relaxációra és egyben bőrápolásra vágyunk. Ha megtaláljuk az ideálisat, akkor egy fontosabb esemény előtt igazi boost adható az arcbőrnek, ami igazán látványos,és akár egy hétre elegendő plusz táplálást kap a bőrfelület.
Ma egy koreai darabról írok,ami a Beauty Clinic Mediheal Teatree maszkja, e-bay-ről rendeltem, itthon nem kapható. Találomra ettől a márkától választottam, mindenképpen teafa olajjal gazdagított ápolásra vágytam a problémás területek egyidejű kezelése miatt. 



Használtam már többfélét,de eddig nekem ez vált be a leginkább. A kis alufólia annyira gazdag a tápláló anyagban,hogy akár 4 , igen jól olvassátok 4 alkalomra is tökéletes, ehhez képest 2-300 Ft-ért elérhető! Ez csodás ár-érték arány, hiszen a Garnier hasonló terméke amivel nemrég kijött, akciósa 690 Ft.Csodálkoztam,hogy ennyiszer alkalmazható, pedig 25 ml-es tartalmat jelez a csomaglás, és jól visszacsomagolható, csak félbehajtom, egy hullámcsattal rögzítem és kész is. 
Kellemes, hűs érzés a viselete, de annyira sok rajta a folyadék,hogy ez kissé megnehezíti a felhelyezését. Társaival ellentétben nem béna a kivágása, normális a szemnek , szájnak és orrnak hagyott nyílás, mégis mindenhol szépen ráfekszik az arcra. 
Nem hagy piszkot a fent említett kis csöpögés leszámításával amikor felhelyezzük, nem kell lemosni, 20-25 percet szoktam hagyni, ami után eltávolítom és a maradék krém még bőven jut a nyakamra és dekoltázsomra is. Ezt óvatosan bemasszírozom,hogy ne menjen kárba. Az eredmény puha, egyenletes, friss és egészségesnek érződő bőrfelszín. Ami fontos, hogy teljesen megtisztított, tonikozott bőrre teszem fel így  vigyázva rá, hogy többször alkalmazhassam.


Csodás kis termék, csodás áron! Ez a termék a koreai termékek közül nagyon bevált, nemsokára jövök a következő elemzésével! Elérhető az alábbi linket, ITT !

Nektek van kedvenc fáytolmaszkotok?

Köszönöm, hogy velem voltatok ma is:






Nincsenek megjegyzések: