2017. február 15., szerda

Instant unikornisos cukiságok

Sziasztok!

Észrevettétek,hogy az unikornisok a reneszánszukat élik? Talán mióta kijött a Balea a süti illatú és nagyon aranyos csomagolású unikornisos tusfürdőjével, egyre több lány imádja ezeket a kis varázslényeket. Én már régóta szeretem őket, aranyosnak is tartom, van is telefontokom ami nekem tavaszias-nyárias, olyankor használtam és fogom használni a telómon. Nem meglepő,hiszen tényleg a tömör lányos cukiságfelhő maga az egész téma, és akarva-akaratlanul belebotlunk ebbe a kis szarvas lóba mindenfelé a boltokban. Lássuk én miket leltem amit ez a kis lény inspirált! 


h&m:

h&m

Ezt a kis édes,pink szájfényt nézzétek! h&m gyerekosztályán kaptam lencsevégre, 1000 Ft alatti áron kapható. Nem elég,hogy pink, nem elég,hogy unikornis még szárnyai is voltak! Extra cuki, ha lenne kislány rokonom biztos megvettem volna neki ... Na jó, bevallom, nekem is tetszett, de mivel nincs szükségem rá, nem vettem meg :)

h&m

Szintén h&m, szintén a gyerekosztály rejtekén lakozik ez a kis szett. Talán 1200 Ft körüli áron mozog. Ezen már emojik is vannak, a kis lovacska mellett. Egy fürdőszivacs, körömreszelő és tusfürdő- habfürdő, törlőkendő a szett tartalma.

e-bay: 

Hol máshol lelhetnénk még erre a kis lényre, ha nem e-bayen? Roskadozik az ezzel ellátott termékek halma, mindenféle kínálatban, mindenféle kategóriában, pár kedvencemet megmutatom nektek, természetesen árral-linkekkel ellátva.

Zoknik. Rengeteg mintával, színekben, imádnivaló! Fel is került a wishlistemre! Az ára pedig csupán 350 Ft ingyenes szállítással. Ez ám a tömény unikornis! LINK


Nem tudom én bevállalnám-e,de tetszik. Egyszerű és letisztult. Simán felragaszthatjuk a falfelületre,így a nagyobb részeket feldobhatjuk vele. Nem drága, 715 Ft, és ennyiért bőven megéri! LINK

Hajcsat is van. Több színben elérhető, nem kicsi hanem közepes méretű ami a leírásában és képeken is látható. Aranyos és igényes darabnak tűnik! LINK


Ezt a karórát még fel is venném! Nagyon édes és nem kirívó darab. Bőven 1000 Ft alatti áron,több színben megvásárolható. LINK


Végül a kedvencem, a Balea tusfürdője. Nagyon édes ez a csomagolás, imádnivaló! Szerintem még elérhető a dm üzleteiben, de elég nehéz levadászni, mert kelendő.

Nektek van kedvenc unikornisos darabotok?

Ölellek Titeket:







Nincsenek megjegyzések: