2017. július 3., hétfő

Catrice őszi újdonságok 2017.

Sziasztok!

Német blogokon már látható a Catrice őszi szortimentjének frissítési listája, mert mint mindig minden újdonság előbb érkezik oda mint kis hazánkba. Meg fogom jelölni pontosan a forrást, ahonnan az információt gyűjtöttem, de én inkább majd a képek mellett a személyes véleményem és első benyomásom szeretném leírni nektek.


Jajj mamám,ezek a lakkok gyönyörűek! Króm finish ami biztosan a márkától megszokott minőséggel társul majd, imádnivalóak, szépek és különlegesek és végre nem csak nude színek, telitalálat!

Paletta egy érkezik,ami holografikus színektől a metál effektekkel fog elkápráztatni minket. Nekem már ez a neutrális vonal egy kicsit unalmas, annyira a természetes színekre mennek rá újabban a palettáikkal, hogy kicsit sok. 
Viszont annál izgalmasabb az Aquafresh kiadás, ami szemhéjkrémeket rejt magában,és a Trend it up! szortimentjében láttam már hasonlót,és az csodálatos. Elvileg gyors száradást és magas tartást ígérnek metálos finish-el. Ha ezek is ilyen jók lesznek, akkor érdemes lesz rájuk vetni egy pillantást, mert krémesek lesznek és jól tartanak majd remélhetőleg. A szemöldök készletek a szokásosak, millió egy ilyet láttam már, nem nagyon hoz lázba.






Na de ez a paletta, ez annál inkább! Nézzétek csak micsoda csoda! Arckontúr paletta, kompakt, minden egyben, wow, ha nem lesz csillió meg egy forint erre beruházok! Ezzel a rohanó mindennapokban is lehetne mit kezdeni, nézzétek a csodás pirosítókat és highlightereket!





 Elérkezett a koreai mánia szilikon alapozófelvivőjének szele ide is, nem próbáltam, nem is vonz túlzottan, mert úgy képzelem el, hogy maszatolva kenegetem vele a bőrömön az alapozót. Nyilván elteríti a bőrömön, és nem nyeli el a felesleges alapozót és ezáltal több marad a bőrre, de nem lesz foltos? Kétségeim vannak vele szemben. 
A színkorrekciós cseppek is elég bizarr dolgok nekem,főleg a színük miatt, nem szeretek az ilyenekkel pepecselni, nem egy sima hétköznapi sminkelő lánynak valóak szerintem, hanem aki magasabb fokon űzi a dolgot.



Ezekkel a színes korrektorokkal nem próbálkoztam még, illetve a hagyományos színes korrektor palettám volt a Catrice-től,ott nem nagyon működött nekem a zöld és rózsaszín használatával történő korrigálás, főleg nem a sietős reggeleken. Meglátjuk ezek mit hoznak.






Ezek a színek! Fú, tudnék válogatni, de a púderes állaggal itt is fenntartásaim vannak. Nem szárít? Nem mozdul el? Ha szájfényt viszek rá fixálónak az elszíneződik tőle, ebben biztos vagyok és a végén egy ragacsos katyvasz lesz belőle. Ki kellene próbálnom,hogy milyen, nem tudom mit várjak tőle. A rúzsok viszont szépek és nagyon dögös színekben elérhetőek.

Képek és információ forrása: https://www.innenaussen.com/2017/07/catrice-sortimentsupdate-neuheiten-herbst-winter-2017.html

Nos nekem ezek voltak a kedvenceim,amikről külön szót ejtettem. Ha van tapasztalatotok már por állagú szájra való termékkel, akkor írjátok meg bátran milyen, mert tényleg kíváncsi vagyok, viszont csak akkor költenék rá, ha valóban használható.

Mi fogott meg benneteket így elsőre?

Szép napot nektek:




2 megjegyzés:

háttérből figyelő írta...

Azok nem színkorrekciós cseppek... Az kék elvileg "vízállóvá" teszi az alapozót, a narancs pedig... Hát ezt nehéz magyaritani, hogy "wake up-effect", de asszem arra akar rámenni, hogy üde és ragyogó legyen.

hajnoca3 írta...

No látod ezt nem is figyeltem! Valóban! Köszönöm,hogy megírtad :)