2017. július 14., péntek

e-bay mustra - 2017 Július

Sziasztok!

Imádott e-bay és Aliexpress barátom mindig tartogat számomra újdonságokat, kis kincseket, amik filléres tételek, de nagyon aranyosak, jók , praktikusak. Ebben a  hónapban is elkészítettem egy kis kívánságlistát, amit majd szeretnék megrendelni, vagy cukinak tartok, esetleg gondolkodom rajta vagy praktikus lehetne. Természetesen linkeket is fogok mellékelni a termékekhez, így Ti is elmenthetitek a saját wishlisttetekre, vagy akár be is szerezhetitek. Szívesen nézegetem mások ilyen listáit, ha nektek van, vagy akad kedvencetek, ne habozzatok megmutatni nekem!



1. Fityegős karkötő : Itt
Mostanában picit ráfüggtem a karkötőkre, mert szeretem így nyáron a ruháimat, akár egyszerűbb összeállításaimat feldobni vele. Mivel sok színű a ruhatáram, mindenhez passzolóan nincs karkötőm, így ez a nude-rózsaszín a nagy részéhez passzolna. 

2. Fényképezőlencsék telefonhoz: Itt
Régóta szeretném ezeket kipróbálni, biztosan szuperek! Rengeteg féle van fent, de ez így nekem tetszik és az ára verhetetlen.

3. Pig nose hármas tapasz szett: Itt
Szemezek vele egy ideje, és ez nagyon jó árban van. Három lépéses pórustisztító nózira, ami be kell vallanom, jól jönne a problémás területre.

4. Sünhordozó : Itt
Na kinek nézhettem ezt ki? Persze, hogy a kis Marci sünimnek. Jó lenne egy ilyen kis táskás hordozó L-es méretben., mert ezzel könnyen cipelhetném a kis popsiját házon belül akár, vagy ha kiviszem bóklászni. Elérhető minden méretben, tehát höriknek és tengerimalacoknak is találtok.



5. Sticky note, oldaljelölő-jegyzetlap: Itt
Ilyenből sosem elég annak aki irodai munkát végez, határidő naplót vezet vagy szeret jegyzetelni. Olcsó,és nagyon szép pasztell színekben pompázik!

6. Kaktusz oldaljelölő, sticky note: Itt
Mennyire édes? Imádom a kaktuszos dolgokat, és most nagyon menők is szerintem.

7. Mélytisztító habmaszk: Itt
Felvitelkor krém állagú, mélytisztító maszk mely az idő elteltével habbá változik a bőrön. Nagyon klasszul hangzik, szeretném kipróbálni!

8. Esőfelhő fülbevaló: Itt
Ha láttatok mostanában aranyos dolgot, ez biztos üti. Nagyon édes ötlet, esőfelhő fülbevaló,aminek a kis fityegői az esőcseppek!


Ezek lettek volna az én aktuális havi kedvenceim e-bayről. Aliexpress kívánságlistámon semmi kiemelkedően érdekes dolgot nem leltem, de lehet a következő hónapban onnan is felbukkan valami.

Nektek melyik a kedvencetek ezek közül?

Szép napot nektek, köszi,hogy benéztetek:






Nincsenek megjegyzések: