2017. augusztus 11., péntek

Élménybeszámoló: Háda nyereményjáték 10.000 Ft-os levásárlás stylist segítségével!

Sziasztok!

Képzeljétek, nem rég hatalmas nagy szerencse és öröm ért. A Háda Facebook oldalán nyereményjáték zajlott, s jómagam az esélytelenek nyugalmával indultam, mint általában. Bevallom derekasan, nem is vettem komolyan, hogy én egy ilyen volumenű játékon nyerhetek! 
Aztán egy szép délutánon éppen hazaértem a munkából, amikor a  messengeren egy ismeretlen lánytól kaptam üzenetet. Nem szokásom az ilyenek megnyitása, de most valami isteni sugallattól vezérelve mégis megnéztem: ott egy print screen fogadott, a ,,Láttad, hogy Te nyertél a Háda stylist-os játékán"-én itt hirtelen leizzadtam, vadul kattintgatva nyomás a Háda oldala,és tényleg! Sikítottam az örömtől és rohantam elújságolni a családnak a nagy szerencsémet :)



Nem minden nap nyert 10.000 Ft értékű ruhát az ember lánya, na de az,hogy egy hivatásos stylist segítségével vásárolhass a legmenőbb az egészben! Megbeszéltem tehát Ágoston Bettinával ( aki a Háda stylistjaként dolgozik, kirakatot tervez, többek között láthattátok a tv2 és Rtl klub műsoraiban, valamint Fitness modell versenyeken is jeleskedik), hogy csütörtökön 11 órakor találkozunk a boltban. Minden így is történt, Bettina egy nagyon kedves, közvetlen lány, aki majdnem egyidős velem, és végig elbeszélgettünk. Figyelembe vette a stílusomat, őszintén elmondta mindig a véleményét de ami a legfontosabb, hogy végig jól éreztem magam és az órák csak úgy  röpültek a milió ruhadarab próbálgatása közben! 



Megtudtam, hogy számomra mi előnyös és mi előnytelen, már ami a színeket, mintákat és fazonokat illeti, és sok dolog meglepetés volt! Azóta próbálok tudatosabban odafigyelni az általa adott tanácsokra, mert nagyra tartom a munkásságát. Képzeljétek, két stylist iskolát is elvégzett,többek között Lakatos Márkét is, akinek a munkáját régóta követem.

Fontos még valamit megemlítenem, ami azóta is hajt előre és ő mondta nekem az egyik beszélgetésünkbe szőve: ,, ne törődj azzal ki mit mond vagy csinál, úgyis Te máshogy csinálod és Te vagy a legjobb,és kész!" - ez azóta is inspirál.

Most pedig lássuk a képek töménytelen áradatát, a ruhákkal, szettekkel:














Köszönöm a Hádának a nyereményt, Bettinának a segítségét és kedvességét és az egész élményt!

Köszönöm,hogy benéztetek a blogomra, ölel Titeket:





6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Anyám borogass, ennyi előnytelen ruhát összeszedni... egy turiban stylistnak lenni nem egy nagy was ist das, meglátszik sajnos :(

Tóth-Somogyi Noémi írta...

Gratulálok a nyereményedhez! Nagyon csinosak a szettek! :)

hajnoca3 írta...

Biztos Te jobban csinálnád, sajnos mégsem Téged alkalmaz a Háda, ez tán jelent valamit :(

hajnoca3 írta...

Szia!

Nagyon köszönöm :)

Unknown írta...

i like first dress, pretty
http://www.newarrivaldress.com/

hajnoca3 írta...

Thanks :)