2017. szeptember 21., csütörtök

A blog új nevének története

Sziasztok!

Sok hűséges feliratkozóm van, akiknek nagyon hálás vagyok, hogy a Beauty and Love blog életét követték a születésétől,egészen máig, amikor is új nevet kapott, utánam stílszerűen és egyszerűen a HAJNAALKA nevet. Hogy miért is választottam ezt, miért változtattam meg az eddigi nevet és elérhetőséget? Ha érdekel, olvass tovább mert elmesélem!




Amikor jó pár évvel ezelőtt elkezdtem még egyetemistaként írni, sokat nem agyaltam a kis netes világom nevén, mert rögtön, az első kósza gondolatkor, mikor a blog indításán gondolkodtam, egyből a Beauty and Love blog ugrott be. Akkoriban még nem volt millió és egy blogger és oldal, így nem számított az a blog nagyon sablonnevűnek amelyben a beauty szó szerepelt. Teltek az évek, és egyre népszerűbb lett bloggerkedni, írni, sok-sok olyan blog született, melynek nevében a beauty szó helyet kapott. Ez kissé elkezdett zavarni, mert egyre több másik felülettel vált ezáltal a kis kuckóm keverhetővé, amit nem szeretnék. Nem szeretném, hogy a millió egy ilyen jellegű névvel egyetemben ez is elvesszen, így nehezen, nagyon nehezen ugyan, de rászántam magam. Evidensnek tartottam, hogy kötődjön a nevemhez az új url és név, de nem akartam egyszerűen a Hajnalka mellett dönteni, sem angolosítani, így a csavart a dupla a betűkkel oldottam meg, ami egészen megtetszett! Könnyen megjegyezhető, az url is könnyebben megjegyezhető, szerintem frappáns és aranyos is, így hát megszületett: HAJNAALKA.

Tehát ha a keresőben akartok rámbukkanni, akkor ezentúl a www. hajnaalka.blogspot.com-ot kell bepötyögnötök! :)

A tartalom változatlan marad, én is változatlanul hozok majd teszteket, és vissza szeretném csempészni a személyesebb írásaimat is, mely tartalommal mostanában nem volt kedvem feltölteni ezt a kis online felületet. Nehéz blogot vezetni, anyagilag is, energia ügyileg is, főleg,hogy már a munka világában mozgok, más az időbeosztásom, de szeretem. Szeretnék majd kissé veszélyesebb témákat is feldolgozni, mint a bloggerkedés és cégtámogatás, a követők megszerzése, a vidékiként boldogulás és dolgok amiket nem tartok fairnek stb. Ötletem az rengeteg van.

Tartsatok velem a továbbiakban is, több poszt vár rátok csőre töltve, előre megírva :)

Ölel benneteket: 


Nincsenek megjegyzések: