2017. szeptember 24., vasárnap

Őszi szépségápolási szerzemények

Sziasztok!

Hamar ősz lett a nyárból, sajnos eddig kimaradt a kedvenc részem, a napsütéses, szoknyás-harisnyás-csizmás idő, amikor a zizegő faleveleken sétálva potyognak és pattognak a gesztenyék a sétányon. No, nem csak ezért szeretem az őszt, de lassan ahogy idősödöm egyre jobban kedvelem az átmeneti évszakokat a szélsőségesebb tél-nyár kombináció helyett. Talán azért, mert a hosszú tél után jön a jó idő, és éled a természet, a forró nyár után pedig kellemes a napsütéses ősz és a millió szín amibe öltözik a természet.
Ilyenkor szeretem a lelkem is melengetni, egy hosszú fürdőt venni, sötétebb rúzsokhoz nyúlni, arcpakolásokkal relaxálni, gyertyafénnyel körbevenni magam. Ehhez szereztem be pár dolgot, melyeket most szeretnék nektek megmutatni. 


Mi lehetne basicebb dolog mint a Yancee Candle tartjai? Akkora szerencsém volt, hogy sikerült a notino-n kifognom egy ingyenes szállítási kódos napot (egyébként mostanában több is volt). Rögtön eszembeötlött, hogy ott is kaphatóak a tartok, és választottam kettőt. Az édes illatok rajongójaként a Fireside treats-re esett a választásom, ami egy égetett pillecukor mennyeien édes illatát adja, valamint egy Snowflake cookie-t vettem még, ami egy kellemes süti illattal tölti fel a szobát. Becsúszott mellé egy NYX szemöldökceruza, mert a sötétebb hajszínemhez amúgy is egy ceruzát szerettem volna venni. Ennek nevetséges 210 Ft-os ára volt, a tartok 490 Ft-ba kerültek. 


Jöjjön a kényeztetés része a vásárlásnak. A habfürdő elengedhetetlen számomra a hideg időben, nincs is jobb mint egy kád forró, habokkal tarkított vízben ellazulva felmelegedni egy zimankós napon. Az Avon-nál nagyon kiadósak és finom illatúak az ilyen termékek, a rágógumi illatú Bubble Gum-ot be is szereztem, azóta pedig az almás-süti illatot is megrendeltem, mert csoda habot alkot ez a termék, így biztos azt is szeretni fogom. 
Ha már édes-sütis illatok, akkor térjünk ki az Isana Young macaroon arcmaszkra a Rossmann-ból. Nagyon olcsó volt, édes macaroon illatot és táplálást ígér, egy pihentető napomon be is vetem majd a két részből álló kis pakolást. Emellé jöhet a Balea kis lajháros ajakápolója, ami annyira édes, hogy lehetetlenség nem megvenni, az ára is nagyon szuper!
A szempilláim felturbózásáért a Balea Tint Perfection kiadásából választottam a szempillaszérumot, lassan beszámolok az eredményről!
A sminkem lemosása fontos nekem, amint hazaérek törlöm is át az arcom, de még nem leltem meg a ,,wow" hatású kendőt, ami hipp-hopp leszedi az egészet. Az aktív szenes dolgokat szoktam szeretni, ennek a Balea aktív szenes kiadásnak is kedvelem a fátyolmaszkját, nem rég tesztet is írtam róla, ha érdekel, görgess lejjebb! Jó az ára, és ha beválik mint a maszk, állandó lakó lesz a polcon. 


Persze, hogy maradhatnának ki a sminkújdonságok az őszre? Pesten a Douglas-ban 50%-ra leárazva leltem ezt a csodálatos palettát. Amint megswatcholtam, azonnal szerelmes lettem, nemsokára részletesen beszámolok róla és sminket is szeretnék vele befotózni, annyit elöljáróban, hogy gyönyörű!
A Revolution márka is elérhető volt a Mammut-ban lévő Rossmann-ban, sajnos nálunk nincs akkora bőség mint Pesten, de ezt a folyékony rúzst dobtam is be a kosaramba, a palettával együtt érkezik majd róla a teszt swatchokkal. Ha Avon, akkor már szemhéjtus is.  Meguntam az essence cushion-ommal való kínlódást reggelente, egy egyszerűbb toll formájú verzió kipróbálása mellett döntöttem, így megrendeltem a Mark-tól ezt a különleges kialakításút.  


Imádom !

Ezeket vásároltam mostanában az évszakváltásra. Melyik termék a kedvencetek ebből a bejegyzésből?:)

Köszönöm,hogy itt voltatok, további szép napot kívánok nektek:


Nincsenek megjegyzések: