2017. szeptember 6., szerda

Táskaszerelem: az o-bag ami nem o-bag története

Sziasztok!

Mindig elkap a gépszíj a divattal kapcsolatban. Nem tudok letérni az ösvényről, imádom nézni az újdonságokat, a szép anyagokat, formákat, vonalvezetéseket. Az újságok hasábjain is képes vagyok egy cipőben vagy táskában percekig gyönyörködni, és imádom az új trendeket, ha tetszenek és úgy vélem illenek hozzám.
A nagy o-bag láz előtt, már szemet vetettem az ominózus márka darabjaira, mert meghökkentően különlegesnek tartottam őket. Miért? A furcsa anyaghasználat miatt. Több férfi ismerősöm szájából hallottam már a ,, fröccsöntött műanyag" szavakat, meg az ,, ilyet én is fröccsöntök neked egy perc alatt" szókapcsolatok-bár fröccsöntenél, gondoltam- hadát, de hát ők nem érzik át nyilván ami egy divatkedvelő nő szívében lezajlik amikor meglát egy ilyen jellegű darabot.



Fő problémám , hogy sokszor a táskák füleit elhasználom, a testük még bírná , aha.. gondoltam, ezt még a  Jó Isten is nekem szánta, hiszen ha ez a problémakör megint megismétlődik, hát veszek rá új fület és nem kell egy egész tatyóra beruházni. 
Jó, azt én is realizáltam magamban, hogy nekem nem lesz 25-30.000 Ft-om erre, mert millió és egy jobb helye van ekkora összegeknek az életem jelenlegi szakaszában. Az taszított, hogy hamisítványt vegyek, amin virít a márkajelzés a táskatesten, miközben nem igazi olasz gyártmány. A másik, hogy a hamisítvány darabok is 12-13.000 Ft-ért vannak neten, megdöbbentő! 




Lemondtam róla, áhítoztam de Istinek persze mondogattam ha valakinél megláttam egyet, hogy ,,hidd el, egyszer nekem egy ilyenem még lesz!"- már Ő is tudta mi is ez az o-bag, szóval kellően naprakész volt Ő is a témában :)
Egyik pénteki napon, az utam a kínai áruházba vezetett, és akkor láttam meg,hogy oda is elért a táska. Akkor örültem meg igazán, amikor észleltem, hogy ezen nincs a kamu márkajelzés, csak a sima táskatest. Nincs kamu felirat, nincs hazugság, de mégis ott a forma, a praktikusság.
Vívódtam egy napot, és másnap mentem is érte. Az öröm felhőtlen, a kapcsolat azóta is tart a kis táskámmal. Fülcsere megvolt, van, lesz, imádom pakolni, imádom cserélgetni a füleket, valamint nagyon szeretem, hogy mindig más díszeket pakolok rá. Egy jól kihasználható bézs színben vettem meg, mert ehhez szinte minden illik, jó minden évszakban, minden színű kiegészítővel tudom hordani. 
Nem áradozok tovább, tudnám ragozni, de szerintem értitek. Tényleg jól kihasználom, praktikus és bejött a fülcsere rész is! Az utánrendelt fül jobb mint ami eleve rajta volt, így boldog vagyok vele. 
Kövezzen meg aki akar, de engem nem érdekel, szeretem ezt a tatyót. Mivel nem virít rajta a kamu logó, nem állítom,hogy eredeti, úgy gondolom nem olyan mint egy kamu replika.

Nektek tetszenek ezek a táskák?

Köszönöm, hogy elolvastátok a kis gondolataimat:



Nincsenek megjegyzések: