2017. szeptember 6., szerda

A Balea bizarr kinézetű, fekete fátyol maszkja

Sziasztok!

A fátyolmaszkok és egyéb arcápolási pakolások, és ilyen jellegű termékek biznisze csak úgy dübörög jelenleg, mióta a koreai termékek által betörtek a piacra, és egyre divatosabbá vált a fátyolmaszkok alkalmazása, a tudatosabb bőrápolás követése.
Be kell ismernem, hogy sajnos a hét és még több lépéses rutin követéséhez lusta vagyok, hiába próbálkozom az elkötelezett híve lenni, egyszerűen a nehéz munkanapokon örülök ha a ,,sima" arctisztítást elintézem és beesek az ágyba pihenni. 
Amikor mégis egy kis extra kényeztetésre szomjazom, előkapok egyet a betárazott maszkjaim közül, vagy az e-bay-ről beszerzett maszkokhoz nyúlok, amik kizárólag koreaiak, vagy a már nálunk is kapható Rossmann-os vagy dm-es fátyolmaszkokhoz. 
A dm-ben a ,,fekete", azaz aktív szenes vonal megjelenésekor rögtön felkaptam a fejem, érdekes és meghökkentő a kinézete, már ez elég ahhoz, hogy kipróbáljam- gondoltam. 
Van egyénként sima fehér tápláló verziója is a dm-nek és a fekete aktív szenes skála elég széles, az arcmaszk-tisztító-kendő (nálunk még nem elérhető) mellett a lehúzható verzió is helyet kap, egész arcra és orra, álla is. 


A kinézetét tekintve mit is mondhatnék, különleges és érdekes, bizarr. Furcsa, hogy fekete, szokatlan, de ezen én simán felülkerekedek. Az,hogy azóta többször is újravásároltam, szerintem alátámaszt valamit. Azt, hogy tetszett, megszerettem. Könnyű használni, könnyen elérhető mert nem kell hónapokat várni rá, mire ideér külföldről, akármikor csak befutok a dm-be és már este használhatom is. Ez mindenképpen népszerűvé teszi szerintem, nem véletlen,hogy a cég is felismerte ezt és egyre több európai vonal is bejön ezekből a kis tápláló kendőkből.



Az ára 299 Ft, ami jónak mondható. Egyszer használom, míg a koreaiakat általában kétszer legalább lehet újra használni. Ha ezt figyelembe vesszük,akkor ez talán annyira nem költséghatékony. 
Na és az eredmény? Nekem tetszik, mert a finom puha, táplált bőr érzést hozza, ahogy a többi is. annak ellenére, hogy problémás és kevert bőrre ajánlott, a legdurvább pattanások ellen nem ezt vetném be,ez tény, ezt inkább egy kellemes kis plusznak érdemes használni és tekinteni. 


Azt tudom összegzésként elmondani. hogy szuper kis olcsó alternatíva, ha nincs kéznél koreai nagytestvér. Az aktív szín jó tisztító hatású, szennyeződéseltávolító,de ezen funkció sokkal hosszabb használat után mutatkozik meg nyilván, főleg egy ilyen ,,relax" termék esetében. Egy próbát simán megér, és az a kis kényeztetés minden nőcinek jár, tehát hajrá csajok , maszkra fel! 

Köszönöm,hogy benéztetek, várom véleményeiteket, tapasztalataitokat a maszkkal kapcsolatban, valamint szívesen olvasnám a fátyolmaszk ajánlásaitokat is!

Ölel benneteket:







2 megjegyzés:

mdollasnails írta...

Hasznos bejegyzés volt, tuti beszerzek belőle én is!

hajnoca3 írta...

Örülök :) Köszi a visszajelzést! A dm-ben most kijött egy többféle fátyolmaszkból álló széria, azokról is szeretnék majd írni!