2018. január 28., vasárnap

Amikor kinyílt nekem Pandora szelencéje

Sziasztok!

Mióta az első Glamour magazinomat megvásároltam, emlékszem tisztán a mai napig, hogy szemet szúrt egy gyönyörű karkötő reklámanyaga. Egy olyan karkötőé, amire kis charmokat fűzhet az ember, amik kedves emlékekhez, évfordulókhoz vagy jelentéssel bíró eseményekhez kapcsolódnak a tulajdonosuk számára. Rabul ejtett a szépen megmunkált ezüst karperec a kapcsával, amin ott díszelgett a koronás O betű, a charmok pedig vidáman csillogtak körbeölelve a karperecet. Már akkor tudtam, hogy életem során szeretnék egy ilyen szépség tulajdonosává válni.
Teltek- múltak az évek, és az ára miatt nem engedhettem meg magamnak ezt a szépséget, amikor már megengedhettem volna, sajnáltam erre költeni.
Idén Karácsonykor változott meg valami bennem. Annyira vártam, hátha meglep valaki a vágyaim netovábbjával, de sajnos csak egy jól irányzott pofáncsapást kaptam a családom egyik tagjától ezzel kapcsolatosan amire most nem térnék ki. Ám ott és akkor eldöntöttem, hogy most jött el a mi időnk, a karkötőé és az enyém, a közös utunk kezdete, az emlékeim felfűzése amit mindig magammal vihetek és mosolyt csal majd az arcomra egy nehéz napon is. 


Amit tudni kell a márkáról az az, hogy 100%-ban 925-ös Sterling ezüstből készítik ékszereiket, és egy Olasz férj-feleség álmodta meg a brandet körülbelül 30 évvel ezelőtt, melyet a világon rengetegen próbálják hamisítani. A szaküzletekbe bármikor bevizsgáltathatjuk ékszereinket eredetiséget illetően, és ott a vásárolt darabokhoz eredetiséget igazoló kis könyvecskét is kapunk, gyönyörű párnázott dobozzal és tisztító kendővel. Különböző kollekciók jönnek ki, a legújabb a Valentin napi, csupa édes piros-pink színű szépséggel, persze nem csak karkötőre valókkal, hanem fülbevalók, gyűrűk és egyéb szépségek is várják a vásárlókat. 
Tudni kell, hogy nálunk azon webshopok, akik hivatalos partnerei a márkának, fel vannak tüntetve a facebook oldalukon, mástól vásárolni mindig rizikó.
A márka karkötői között vannak Essence, azaz vékonyabb láncú darabok és Moments azaz vastagabb láncúak, mely nekem is van, kígyóláncból áll. Ezen kívül vannak még merev karperecek és hálós karkötők. Minden karkötő vásárlásánál más a méretválasztás, erről érdemes előre tájékozódn ha rendelünk és nincs módunk üzletben vásárolni és felpróbálni.


Mivel nem pesten élek, a másik legközelebbi üzletük pedig Győrben lelhető, nekem csak az online rendelés volt opció. Isti, a párom felajánlotta, hogy meglep a szívem vágyával, csak bonyolítsam le a rendelést. Megtettem,ám csúszások és nem teljesítések következtek, teljes káosz alakult ki a weboldalakon mert éppen akkor kezdődtek meg a nagy leárazások az ünnepek után. Végük egy januári napon megérkezett a futár az én szépségemmel. Remegve nyitottam ki a szivecskés kapcsot és tettem fel a kezemre. Már akkor beleszerettem, és azóta is a rabja vagyok. Imádom nézegetni a charmokat hozzá, imádok a Pandorás csoportokban nézelődni és a gyűjteményem bővíteni. 
Szóltak és hallottam előre,hogy ez egy olyan szenvedély, ami egyre csak növekedik az emberben, legyintettem, hogy nekem elég lesz egy, de annyira igazuk volt, hogy már mosta  következő, ezúttal merev karperecvásárlásomon töröm a fejem, a névnapom körül lesz esedékes szintén a páromtól.



Elmondhatatlanul hálás vagyok ezért az ékszerért, tervezgetem milyen charmokat szeretnék majd rá, és türelmesen gyűjtögetem a pénzt rájuk. Egy süni charmom van ami teljes ezüst de nem Pandora, ezt Ali-ról rendeltem. A többi kis fityegőm nem ezüst csak ezüstözött, de nem akartam csupaszon hagyni az kszerem, míg fel tudom tölteni eredeti szépségekkel. 

A 2018-as legfrissebb, Valentin napi kolekció néhány darabja, amik személyes kedvenceim:

 

Gyűrű: You & Me , Charm: Szikrázó szerelem








Gyűrű: Szerelemlakat, Karkötő: Szerelemlakat moments


A promóciós képek forrása az eredeti Magyar Pandora oldal, elérhető itt !

Nektek tetszenek a Pandora ékszerek? Van is karkötőtök?

Köszönöm, hogy benéztetek, ölel benneteket:



Nincsenek megjegyzések: