2012. július 15., vasárnap

Az első fizum gyümölcse

Hát igen, a jól megérdemelt ajándékok az első keresetemből saját magamnak! Igaz, hogy ez még csak felhavi, szóval nem akartam nagy habzsidőzsit, ezért csak pár akciós féláras cuccot zsákmányoltam be a Hádából ( most minden ruha -50%-os), ezek amúgy is kellenek mert melóban mindig ilyesmi ruhákban járok. Plusz egy biopacskert vettem, hasított bőr, rózsaszín, írtó kényelmes, pöttyös belső talpú édes kis dög, de muszáj vásárlás gyermeke, mert a lábaim a melótól nagyon odavannak!


 Neonzöld rövidnaci- Háda
Csipkés hátú hosszú ruha- kardigán-Háda
Egyberészes tengerész stílusú rövidnaciruha-Háda





Pink- fekete óra- New yorker

Ő egy akciós darab volt, nagyon megtetszett, azonnal beleszerettem és 990 Ftért abszolút megérte. Ébresztős, világításos amit te választasz ki milyen színű legyen, csipog egész óránként és másodpercet is számol, plusz stopper is van benne, imádom:) Igazi csajos kis musthave nekem !

Ennyi volt a habzsidőzsi, mint látjátok nem eresztettem bőre, igyekszem ésszel vásárolni ami kell. Egy felső izgatja az agyam még nagyon / New Yorker, leárazott gyönyörűség/, rajta még gondolkodom.....

Hogy tetszenek, vesztek valamit a Háda akcióban?

Köszi, hogy olvastatok, puszi: Hajni

5 megjegyzés:

Veca írta...

Szépeket vásároltál :) én örülnek neki, ha kisebb időközönként írnál, hogy milyen leárazások vannak a new yorkerben vagy hogy mit éri megvenni szerinted, mi a kínálat, esetleg az új kollekciókról. Tetszett a múltkori new yorkeres bejegyzésed is, olvasnék még hasonlót :)

Veca írta...

Szépeket vásároltál :) én örülnek neki, ha kisebb időközönként írnál, hogy milyen leárazások vannak a new yorkerben vagy hogy mit éri megvenni szerinted, mi a kínálat, esetleg az új kollekciókról. Tetszett a múltkori new yorkeres bejegyzésed is, olvasnék még hasonlót :)

PAncsi írta...

Nagyon izgi dolog az első fizu :-)
A fekete overall nagyon tetszik!
Én teljesen elfelejtettem a Háda akciót, megnézem jövő héten munka után, hogy maradt-e nekem még valami :-)

hajnoca3 írta...

Lányok, akkor fogok írni még a leárazásokról,de első körben annyit, hogy most aztán nyomás akkor mert most van a végső kiárusítás! Rengeteg egyberuha 1999 Ft, Amisu-Fishbone egyaránt, óriási részt foglal el a leárazott szekció, plusz már az ékszereken és fehérneműkön-bikiniken is akcióláz tört ki, de akkor erről írok nektek részletesen ;)
Köszi Veca,hogy írtál, hogy érdekel ez, szívesen írok bármiről ezzel kapcsolatban, nyugodtan írjátok meg mi érdekel :)
PAncsi, a legjobb,hogy minden nap raknak ki új cuccokat egy hónapon át, szóval érdemes belesni, de a nagy tömegre, sorbanállásra a próbafülkéknél készülj fel :(

Puszi lányok!

Dia írta...

én is ma voltam a hádában és mérges vok h te találtál ien nacit:D