2012. július 29., vasárnap

Heti lapzárta

Ezt a címet fogja viselni a vasárnapi poszt, amit próbálok tényleg rendszeresen vezetni majd, és random képeket fog tartalmazni a hetemről, leírom mik voltak említésreméltóak:)

Barátnőm elkísértem tetováltatni, ezt a kalocsai mintát varratta magára, én addig türelmesen várakoztam meg fogtam a kezét, aztán vásárolgattunk és nézelődtünk 

A tetováló srác csivavája eléggé megkedvelt, az ölemben aludt, nagy arc volt a kutya!

Az első happolásom, egy gésa emlékiratai. Már filmben is megfogott, a könyv is szuper, örülök, hogy ezt választottam. Jelentem rukkola függőség alakult ki nálam, imádom, és már happoltak is tőlem :) Jelenleg a  rukkoltam 25 könyvet, happolnék 17-et, volt egy happom és happoltak tőlem is egyet!

Elkészítettem több DIY  projektet is amit régóta terveztem, köztük az első ez a fülbevaló volt , bizony, a két kis kezem munkája, plusz a sörnyitós karkötőm is kész, tetszenek!

Rozika édes mint mindig, igazi kis bújós dög. Minden reggel ha felkelek, leviszem magammal, és fut az alsó ablak belső párkányán, aztán néha ki is viszem, sípol örömében, igazi kis rosszaság !

Zsákmááááány :) Teszt hamarosan! A sünikét a barátomtól kaptam, gyűjtöm őket!

Lancome.Alapozó.Az enyém.Életemben először.SPF20.Tökéletes illeszkedés a bőrszínemhez. Teszt nemsokára.SZERELEM!

Ezt a brosst ma vadásztam Lengyelpiacon. Igazi antik cucc, nagyon nagyon szép, 100 Ft banális ár volt érte, főleg, hogy máshol az ilyeneket ezresekben mérik .....

Így telt a hetem, ezeket gondoltam megmutatni nektek, nemsokára tesztekkel és cikkekkel jelentkezem!

Ti miket zsákmányoltatok?

Köszönöm, hogy elolvastatok, sok puszi: Hajni










10 megjegyzés:

hkorinna írta...

A Gésa emlékiratait én is olvastam, nagyon szerettem! Az a te sünid? Iszonyú édes!!! :D A brossért meg teljesen odavagyok!

Rami írta...

óóóó. a könyvjelződ!

p90xgirl írta...

A sornyitos karkotore kivancsi lennek, en is probalkoztam vele, de nem igazan sikerult :(

Dia írta...

ooo hol jutottál hozzá a lancome alapozóhoz?:)

Fifi írta...

Oh, már vártam ezt a pillanatot amikor egy másik magyarországi sünissel "találkozom". Látom te is nagyon megszeretted őket. http://kepfeltoltes.hu/view/120730/SAM_3113_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez itt az én kis tüneményem :)
(Az a bross gyönyörű.)

hajnoca3 írta...

Drágák vagytok csajok, sorban :

Igen, az én kis afrikai fehérhasúm, imádom, és a bross is igazi vintage ugye?:)

Lesz sörnyitos karkötő, két verzió, majd lesd meg:)

Az alapozó aji volt, a kedvesemtől !

Jaj hát a süniseket imádom, amúgy Facebook-on érdemes körbenézned, keresd meg a sündörgő csoportot, nagyon édes képek, és emberek vannak ott akik igazi sünis közösséget formálnak, továbbá igazi tenyésztők adnak tippeket és tanácsokat a gondozásukkal kapcsolatban :) Írtó szép a sünid!!!!! Hasonlítanak is az én kis Rozimmal egymásra nem?:D Hogy hívják ?

Fifi írta...

Ő az én kis Lucasom. Amikor előjegyeztük nagyon sokat gondolkodtam a nevén, aztán amikor először megfoghattam élőbe, meg a kis lapocskáján is az a név volt, nem volt szívem átnevezni, úgyhogy csak becézve szoktuk Lukinak hívni.
Én is néztem, hogy szinte még a tüsik árnyalata is egyforma. :)

Vanda írta...

Isten lássa lelkem, nem akarlak kioktatni, de felmerült bennem a kérdés, hogy ismered-e a banális jelentését? Mert nagyon nem illik a szövegkörnyezetbe...

hajnoca3 írta...

Isten lássa lelkemet, én sem akarok bunkó lenni,de:

banális:

közönséges, lapos, elcsépelt...

tehát értelmezhető, egyszerűnek, vagy még tágabb értelemben véve ,, kevésnek", röhejesnek stb. De ehhez már tovább kell gondolni a szó jelentését, nem a szinonímaszótárt lapozni.....

Vanda írta...

Ezt az elméletet annyira nem híresztelném a helyedben...