2012. augusztus 1., szerda

Rózsás outfit és hírek

Ezt még a héten viseltem egyszer, gondoltam ideje megmutatni ha már lefotóztuk! Rengeteg a dolgom, új munkahelyem lett, irodai munkát végzek, ez már azért komolyabb mint a New Yorkeres volt , képzelhetitek. Ma kezdtem! Mivel minden nap melózok és kora reggeltől estig szinte elfoglalt vagyok, lehet folytatódni fog az a tendencia a blogon, hogy ritkábban tudok csak írni, de ez nem jelenti azt, hogy már nem a szívem csücske ez a lap és ti, akik olvastok! Igyekszem inkább kevesebb, de normális munkát kiadni a kezeim közül, nem akarok skicc vagy villámbejegyzéseket, szóval írok majd még arról amit ígértem, hogy mi is van a boltok mögött, hogy működnek a dolgok stb, ennek a befejező részét tervezem, valamint az árakkal kapcsolatban is szeretnék írni még egy tartalmasabb cikket. Tervezem a diy cikkeket is, minden jön majd szépen sorban! Egy szó mint száz, jöjjenek a képek :)

Felső: second hand/ Athmosphere
Nadrág: cosmos
Papucs: noname
Táska : LV replika ( nem valódi, ajándékba kaptam és vállalom, nem érdekel ki mit mond!)






Szerintem szép ez a kék szín a barnás nacival és fehér papuccsal, direkt nem fehér vagy valami világosabb táskát és teljesen passzoló kiegészítőket választottam mert az túl decens lett volna.

Írjátok le, hogy ti szeretitek-e a turis cuccokat, és miket zsákmányoltatok az 50%-os Hádás akció alatt, ugyanis ez is onnan van :)

Köszi, hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajni


4 megjegyzés:

Kinga írta...

A felső egyszerűen szuper :D Nagyon jól áll neked a kék! :D

lex írta...

Ugyanilyen karkötőm van, csak nem kékben, hanem rózsaszínben! :) Sajnos most totálisan lemaradtam az akcióról, de csak csinálnak még kora őszre is... :)

Csipkelány írta...

csinos!

Thündérke írta...

Nagyon csinos vagy! Jól áll :)!