2012. augusztus 26., vasárnap

Heti lapzárta 2012.08.26.

Sziasztok lányok (fiúk?) !

Eltelt egy hét, ismét itt a heti lapzárta. Volt jó és rossz is a hetemben, nos nem mondom,hogy fergeteges és könnyű idő van mögöttem, de ez is megvolt! Mesélek én és a képek is!

Nem sok kép készült a héten, egyrészt elromlott a telóm kamerája ( persze miért is ne) , így ez eleve gátol az ahol éppen vagyok és meglátok valamit jellegű spontán fotózásra, de ha minden igaz új kiskedvencem kedden érkezik! Alig várom, majd szeretnék rá instát is és akkor mindenféle effekttel fogok rendelkezni, majd megírom a címem, kérlek titeket akinek van adja meg az övét és bejkövetem!


A minap betévedtem Rossmann barátunkba, jelentem az őr nem követett be, hát mi történt?:D Teljesen meglepő volt, hogy tudtam nyugodtan nézelődni.... a leárazott dolgokra voltam csak kíváncsi, 1 valamiért mentem az pedig ez a lakklemosó volt, mert régóta kiszerettem volna próbálni! Már kipróbáltam, készítettem róla képeket is és majd hozom a tesztet! Elöljáróban ha találtok és szeretnétek, vegyétek meg míg kaptok, pozitív csalódás volt! 299 Ft-ot simán megért, igaz az állványok nagyon le voltak fosztva már, de nem is bántam, semmi másra nem volt szükségem!

Hello blonde !



Tündinél láttam a pocket princesses postot, nagyon tetszett, sokat nevettem, aztán énis elkezdtem kutakodni és eszembejutott a sok kiskori emlék, mikor a kis hableányt heti 3x kellett megnézni velem :D a másik nagy kedvenc az Aladin volt, na meg moziban láttam az Anastasia-t, Pocahontas-t, stb :)


Tervezgettem a jövőm is. Apróbb és nagyobb változások dolgát is értem ezen. Voltam állásinterjún, beiratkoztam a suliba, emellett kinéztem az őszi cipőmet is, és elterveztem, hogy beszerzem életem első Vogue-ját! Kerestem mindenfelé, de nem találok sehol, nem tudjátok hol kaphatnék? ( vidéken elsősorban milyen helyeken keressem ? :/ )
Hát, a héten ugyan betegeskedtem, de hálistennek nem vakbelem volt, igaz a sok tűszúrás nyoma még most is éktelenkedik a karomon, de ez legyen a legkisebb baj, nagyon be voltam kakkantva mikor a kórházba mentünk anyuval, hogy az és műtenek majd :( Ennek ellenére másnap már mentem is melózni, nincs idő a lazsálásra ha az ember állandósítást akar.....

ÉÉÉÉÉÉS STRAND.....

Szerintem, az idei utolsó ! A víz mennyei volt, jól éreztük magunkat, sokat viccelődtünk, süttettük a pockót és pihentünk.


VoÁ!


Kiskagylók


 Napozás



Hm, szép kis hajó nem?


vitorlás


Kutyás izé :D Tavaly kacsa volt, idén  kutya :)

Hogy telt az utolsó szabad teljesen nyári hétvégétek?

Köszi hogy olvastatok, puszi: Hajni

5 megjegyzés:

Dia írta...

csudaklasszul telt így h nem érheti víz a lábamat..:D

Vogueot tudsz venni a kossut utca alján lévő inmedioban, bár az lehet már bezárt?!:O de lehet a plázásban is van. de vszinüleg nem lesz ám magyar és kurva drága is lesz (pár éve 2ezer körül mozgott) ja és egyáltalán nem éri meg az árát. az ujság 80%át a reklámok teszik ki.. igaz nekem van kettő és mindkettő tökéletes dísze a szobámnak:D

jó tanácsként mondom mielőtt a névtelenek betalálnának, nézd át a szöveget mert rengeteg elgépelés, félreírás van benne!

hajnoca3 írta...

OMg, dia köszi, ez tényleg eléggé televolt :D Látszik, hogy kómás vagyok -.- Hülye időjárásváltozás !

Hát a Vogue tudtam, hogy drága...de ennyire ! Majd még meggondolom, de én is dísznek szeretném :/ A plázaiban mikor néztem nem volt, oda le meg sosem jutok szóval egy hetet még ezt biztos elnapolom :D

Jobbulást a lábadhoz, mikor veszik le a kötést? :) De már ne bándd, úgysem lesz strandszezon, gondolj bele ha ez júniusban történik :S

hajnoca3 írta...

*Dia (:$)

Dia írta...

nincsmit:) amúgy mindenképp kérdezz rá majd az eladóktól mert lehet kirakva nincs is nekik,illetve lehet tudsz hozatni:)

hétfőn vehetem le én magamnak, és persze jobb h most de igy is szar volt végigszenvedni ezt a hetet így a nagy melegben :/

PAncsi írta...

Éljen a Balcsi :-)
Pénteken kora délután munka után én is siettem le, majd a szombat délutánt is ott töltöttük - valószínűleg idén utoljára.
Ilyenkor nagyon boldogok vagyunk, hogy Veszprémhez ilyen közel van ez a kis tó :-))
Jövő héten nekem is kezdődik a péntek délutáni suli, és a hét számomra pozitív eseménye, hogy letelt a próbaidő az új munkahelyemen, és pozitív lett az "eredmény" :-))