2012. augusztus 12., vasárnap

Vasárnapi lapzárta 08.12.

Mostanában nagyon lekötött a munka, ezért nem sok időm van ide írni. Nem szabadkozom, már említettem ezt nektek, de ami késik, nem múlik, készülök a hétre is egy bejegyzéssel, meglesz a turis darabok bemutatása.A heti lapzártához azonban bőszen fotózgattam amikor volt rá lehetőségem, hogy mesélhessek és megmutathassak dolgokat nektek!

 Rozika alakít mindig, annyira tüneményes, sokszor alszik velem, itt éppen játszottunk munka utáni szundi után 

 Ő Robika, a plüssün :D Kaptam kedvestől

 PLL- avagy csinos kis hazugságok, milyen gagyi fordítás már a cím is nem ? :D A két kedvencem amúgy Spencer és Caleb
 Sötét esti szombati csillagvizsgálat közbeni pillanatkép, persze egy csillagot nem láttunk aláhullani szépséges egünkről .....

 Robika és Rozi pusziznak :D

 Kukucs

 Régóta szerettem volna ilyen fából faragott macskát is, hát Kedves vele is meglepett :) nem édes?

Pink körmök, tetszik így homályba burkolózva ez a kép

 Az új füzetem, minden ami fontos beleírom, beleragasztom egy post-it-en, ebből tanulok ha kell a munkámhoz stb. Olyan édes és olcsó volt a Tescoban, hogy nem bírtam otthagyni, de nem is bánom, Hajnis :)

Dm szatyor, - 10 dm pont, de nem bánom, végre valamihez volt nekem is elég pontom a nyamvadt kártyámon :D

Ez pedig anya órája, amit én mindig lenyúlok pofátlan módon mert nagyon tetszik, amúgy tőlem kapta , de akkor még semmi hátsó számdék nem lakott bennem, most már annál több :D

Nektek hogy telt a hetetek? Szeretitek az összefoglalós bejegyzéseket, és a sok képet?Ha van statigramotok, vagy ilyen összefoglalót készítetek, linkeljétek be mert én nagyon szeretek képeket nézni:)

Köszi, hogy olvastatok, puszi : Hajni

1 megjegyzés:

hkorinna írta...

Én szeretem az ilyen képes bejegyzéseket! A sünidet meg megzabálom, olyan édes!! :) Nálam is lesz holnap egy összefoglaló! Instagramon milyen néven vagy fent (én hkorinna)! Amúgy indult nálam egy nyereményjáték, ha gondolod kukkants be hozzám: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/08/the-road-so-far-es-egy-kis.html