2012. augusztus 5., vasárnap

Heti lapzárta 08.05.

Ismét eltelt egy hét, ami sok újat tartogatott! Lett új munkahely, ahol dolgozhatok, dög meleg volt az idő, már nagyon nehéz elviselni amúgy, nem tudom ti hogy bírjátok?

 Felvillanyozott, hogy végre tőlem is happoltak, már ketten is, így végre énis remélem örömet okozhattam valakinek egy kis olvasnivalóval! És nagy mákom volt, mert a wishlistemről kipipálhatom ezt a szépséget....
Ami nem más, mint Zséda könyve. Divatippjei mellett van benne sok csajos dolog, határidőnapló, az elején édes cukorpink színben adatok, ha elveszítenénk, szép rajzolt fashion grafikák, tanácsok a basic darabokkal kapcsolatban, és a könyv végében egy kis ismertető Pestről és érdekes Magyar helyekről,amiket nem szabad kihagyni ha arra járunk. Továbbá beleírhatjuk telefonszámainkat, jegyzeteinket, igazi csajos napló szerűség! Pályázok még Nóri - Hogyan legyek jó nő?-s ehhez nagyon hasobló kiadására is, de sajnis még nem ért a szerencse vele kapcsolatban.

Szőke lettem! Kiszőkítettem a hajam. Ez onnan indult, hogy kiskoromban nekem tejfölszőke hajam volt. Aztán mivel besötétedett, se barna se szőke nem volt... unalmasnak éreztem ezért lett sötétbarna, fekete, cseresznye, padlizsán..és fekete..de untam. A fekete jó volt mondjuk, de nagyon megosztó volt, vagy imádták rajtam vagy rühellték! De mivel az ombre hajamnál egyre feljebb kúszott a szőkeség, elszántságomból kiindulva anyukám aggodalmának ellenére én itthon, magamnak megcsináltam. Leesik az álla akinek megmondom,h én alkottam, ugyanis egészséges maradt a hajam, nem törik, fényes és puha! Lesz bejegyzés a festékről, ugyanis nagyon nagyon kíméletes volt, és inkább szivató mint festék szerintem. Nagyon tetszik a szín, imádom! :) A képen a hajszín a lényeg amúgy, visszaadja a színt , de az orromra nézve nem túl előnyös :D



Hát a kedvenc turimban is elsején volt bálabontás, nem hagyhattam ki..ez van hajtott a shopping vérem! Olcsón jutottam hozzá mindenhez, na a szemüveg az SZERELEM! De itt sorban egy felső, két szoknya és egy top látható, majd mutizom külön posztban kiterítve, mutogatva stb stb.

Hát itt viselem a szemcsit, 50 ft pénz volt érte? Ugye hogy nem, főleg, hogy Oasap-on egy hasonlóvan kapcsolatban vaciláltam, de így majd a pénzmag a kövi hónapból megmarad másra! A hétena vörös lakkal villogtam, ami egy Kallos lakk, baromi tartós és élénk, csodaszép!

Alkottam sünis Rozis pólóóóóót! Nagy sikert aratott az ismerősöknél és kedvesemnél is, imádom a süniket, de a legjobban az én kicsikémet!


Rákaptam a polyvore-ra, jó kis időtöltés, megszerettem nagyon, mindig eszembejut valami ami alapján szetteket, skicceket dobok össze, és a későbbiekre nézve is hasznosnak érzrem! Aki szeretne hajnoca néven követhet!

Voltunk strandolni is, a víz hideg volt annak ellenére, hogy meg lehetett sülni, de sokat pihentünk és ez nagyon jó kis feltöltődés volt a munka előtt!

Köszönöm, hogy elolvastátok, sok puszi,és nektek hogy telt a hetetek?:)

Hajni



4 megjegyzés:

hkorinna írta...

Nagyon jó kis képek lettek! A napszemcsi brutál jó vétel volt, várom a turis cuccokat! :)

Annie írta...

huh, én is totál benne vagyok a happolás dologban.
Uhh te vitted el a Gésa emlékiratai c. könyvet is? :D Arra nagyon pályázom rukkolán, de sajna pont mindig akkor volt fent amikor nekem nem volt happolási lehetőségem >.<

LittleMucli írta...

mi ez a happolás? én is szeretek olvasni,jelen pillanatban : A szürke ötven árnyalata amit olvasok. Első nap nagyon ráértem,így a felét kivégeztem már :)

hajnoca3 írta...

Nézd meg a rukkola.hu-t, a lényeg , hogy ingyen olvashatsz :) Nagyon szuper!