2012. augusztus 23., csütörtök

Hádában jártam, csodákat láttam


Igen, tudom, hogy régen ígértem már a turis szerzeményekről a posztot, de hát sok a dolog.Azonban ami késett nem múlott, meghoztam a képeket:)


 A napszemcsi is Hádás, de ő kilósból van, potom 150 Ft körüli összegért jutottam hozzá!


 Azték mintás szoknya

 Teljesen új virágos szoknya


 Strand top


Itt strand után viseltem


Lepárdos átlátszó ,,mellény"

Nem szaporítom a szót, mert betegeskedem, tegnap az egész napomat a kórházban töltöttem vakbélgyulladás gyanúval, de szerencsére nem az lett. De még pihennem kell, szóval jók legyetek, majd igyekszem frissíteni! :)

Köszi, hogy elolvastatok, puszi drágák: Hajni

5 megjegyzés:

samelike írta...

Juhj, jobbulást kívánok!!! Amúgy csudi jó dolgokat turiztál!

lex írta...

Jobbulást kívánok, vigyázz magadra nagyon! :/ És a többi ruhát is megnézném akcióban! :)

LittleMucli írta...

Jobbulást kívánok.
Igazán szép zsákmányaid lettek!



littlemucli.blogspot.com

hkorinna írta...

Jobbulást kívánok! A szoknyák a kedvenceim! :)

hajnoca3 írta...

Annyira aranyosak vagytok <3 Köszönöm nektek! Biztosan lesz még kép róluk mert fogom viselni őket bőszen :) Puszi