2012. augusztus 20., hétfő

Heti lapzárta 08.20.

Sziasztok!

Ismételten eltelt egy hosszú hét, most ehhez számítom ezt a huszadikai hétfői napot, mert tökre összezavar, hogy ünnep van és vasárnap szindrómában szenvedek!No, de sebaj, jöjjenek a héten készített képeim. Sajnos a telóm kam minősége nem a legjobb, de a lényeg és az érzés talán átjön!


Hatefő... kora reggel.. Hajnika beér a városba. Még van idő a munkáig, hát mit csinál? Bemegy szívet roncsolni a plázába, a cipők láttán kb mintha 6 golyó találta volna el aznap reggel piciny ketyegőmet .....



Csupa narancs

Oasap naci bevetésen, nekem bejött!


Péntek reggeli kép, így indult a nap, amikor hálisten csak 6 órás a munkaidőm, de délutánra dög meleg lett és cipelhettem a dzsekim -.-


Hát nem gyönyörű? Városban sétálás közben kaptam tegnap :)




strand, mai kép, jó meleg volt, de a víz fincsa volt! Persze az olvasnivalót már a héten fokozatosan bezsebeltem :D

 Hazafelé sétáltunk Fűzfőn, van egy óriási park, csodaszép a környezet a fákkal, csend és béke volt, ez egy strand utáni kép, letojtam kb, hogy mi mihez passzolt :D

Óriásfenyő

 A felhők felett 3 méterrel , tetszett, mert nem a szokásos szerelmi történet, nem happy end lesz a vége és azért elgondolkodtató a srác monológja, na meg a kinézete is :D


Sünfarkinca, édibogyóm <3


Nektek hogy telt a hetetek? Köszi, hogy velem tartottatok!

Sok puszi: Hajni

Nincsenek megjegyzések: