2012. szeptember 1., szombat

Essence studio nails btgn tip remover teszt

Sziasztok!

Az essence 299 Ft-os akciói még tartanak, bár az állványok már eléggé le vannak fosztva. Bár lehet, hogy van ahol még lehet kapni ezt a körömlakk eltávolítót, ezért írok róla tesztet, mert ez tényleg jó és nekem bevált!


A lemosó nagyon megtetszett. Elég nagy hülyeség lett volna otthagyni 299 Ft-ért, főleg, hogy azóta szorgalmasan tesztelgettem, és nagyon nagyon megszerettem! A dolog lényege, hogy igazából az essence tip-es körömvégeihez lett kitalálva, de simán jó a lakkok lemosására is. Beledugod az ujjad a tégelybe, aminek a belsejében körben édes kis rózsaszín sörtesor húzódik. Egy két pörgetés a körmöd körül és voilá! Kész is, tiszta, szép, finom illatú körmökkel pompázhatunk. A folyamat nagyon lerövidül, tehát jó alternatíva a lustibb emberkéknek, akik egy hosszú nap után nehezen veszik rá magukat a körömlakk lesikálására ( igen magamra céloztam :))



A csomagolást tekintve is kellemesen csalódtam, mert az Isana lemosómmal, ami eddig a kedvencem volt ( mandulás ) az a bajom, hogy rendszeresen eltörik az üvegek szájánál a menetnél a kupak, szerintem értitek mire gondolok. Utána meg kínlódok, hogy legumizom stb stb, hogy ne párologjon el a cucc. Itt amúgy az original csomin volt még egy védőfólia a doboz szájánál, azt lehúzva jutunk az anyaghoz.





Vedd meg, mert:

- pillanatok alatt eltávolítja a legmakacsabb körömlakkjaimat is
- finom rágó illata van
- szerintem utántölthető, én legalábbis ki fogom próbálni, ha ez a lemosó folyadék nagyon bepiszkolódott
- kis helyen elfér, praktikus a kiszerelése
- a sörtéi elég masszívak de mégis puhák
- kifizetődö
- kifutó darab

Ne vedd meg mert:

- rossz az íze , hát ez furán hangzik, de ha elfelejt az ember kezet mosni utána, akkor sok kellemetlenséget szerezhet magának :D akármi amihez hozzáértem jó keserű lett, az ujjaimról nem is beszélve, pedig az illata mesés

Sokat agyaltam mi lehetne még negatívum, de nem jutott más eszembe, ez azért elég jó szerintem :)

Hogy tetszett ez a pozitív negatív felsorolás?

Van ilyen cuccotok? Mit vettetek az essence kifutó leárazásán?

Köszi hogy elolvastatok, sok puszi : Hajni

2 megjegyzés:

B. Dóri írta...

Én is megvettem ezt 299 Ft-ért, és teljesen beleszerettem már az első próba után. A csillámos lakkokkal szoktam minidig küzdeni, de ennek az sem probléma. Kár, hogy kifutó termék, mert vennék még belőle. :( De azért az utántöltést én is ki fogom próbálni. :)

djkaty írta...

De jó, megvan, hogyan oldom meg ma, hogy csak az egyik ujjamról szedjem le a lakkot. :-) Ma fogom először kipróbálni, jó kis leírás volt, köszi. :-)