2012. szeptember 5., szerda

Csak egy kattintás de nekem sokat jelent :$

Sziasztooook beautyk!

Nem nagyon szoktam ilyet csinálni, de most nagyon megtetszett ez a játék amit az F&F szervezett a Facebook-on! Egy szettet kellett összeállítani, és 15 ezer forint értékű vásárlási utalvánnyal jutalmazzák a legtöbb szavazatot kapót! Nagyon nagyon hálás lennék ha időtök engedi, nyomjatok egy tetsziket rá kérlek! Ha esetleg nyernék, akkor megköszönöm nektek is és ígérem valamilyen játék formőájában is testet fog ez ölteni ami az F&F-hez fog kapcsolódni, gondolok itt kiegészítőkre :) 


Katt a linkre az eléréshez! Ha szükséges lájk az oldalt, majd ezen a linken az én szettemre szavazzatok! A téma a randi :) Próbáltam egy laza de mégis csinos szettet alkotni. Nem jó ha első randin nem érzed jól magad a ruhádban, feszengsz és nem tudod önmagad adni. Ezért választottam a farmerhez a csini megunhatatlan kockás inget. A pink öv a szép csípőre vagy derékra hívja fel a figyelmet, ami homokóra alakot varázsol a viselőnek! A cipő magastalpú, de teli így nem fogunk benne botladozni, ha esik nem ázik be, de mégis dögös lesz a nacival! Íme a kép:


Köszönöm hogy elolvastatok, ha szavaztatok azt méginkább! Sok puszi: Hajni 

Nincsenek megjegyzések: