2012. szeptember 12., szerda

A ruhámon még nyílnak a virágok


Bár lassan beköszönt az ősz, főleg, hogy a meteorológia szerint ma estétől eléri az őszies idő hazánkat, mégsem érdemes elkenődni! Minden évszakban meglelhetjük a szépséget és a sikket! Az ősz merőben nagy változást hoz a divatvilágba, az öltözködésünk is a színskála új árnyalatai felé tolódik, akárcsak a fák hulló levelei! Imádom, hogy ilyenkor már lehet több rétegben öltözni, lehet kendőt, zártabb cipőket hordani, eljön a menő farmerok, szoknyák és leggingsek ideje, a körömlakkok átfordulnak a sötét árnyalataikba, a mélybordó és szilvalila örök klasszikus.



Halle Berry ismét a 5th Avneu nevű divat cipősorozathoz adta arcát, most egy vicces nagy karimás kalapban pózol az új katalógus címlapján. Menők a sneakerek, de érdekes módon ahhoz képest, hogy azt olvastam szeptember közepétől kb már minden árnyalat elérhető lesz ( a piros kivételével a másik kettőnek már alapból kellene lennie) itt a veszprémi üzletben nyoma sincs egyiknek sem, pedig nagyon pályáztam rá. Még jó, hogy nem vártam meg, vettem egy másik szépséget amit majd biztos fogtok látni, de azért ma csalódottan nyugtáztam, hogy nem maradtam le semmiről. Volt egy rózsaszín, nem ennek a kollekciónak része, 13 ezer Ft.ot nem adnék érte, nem éri meg, kerek perec kimondom.


 A cipőfelhozatal amúgy érdekes. A kis balerínák mellett már ott lesnek a csizmák is, de néha még szandikra is bukkanhatunk. Tipikusan az az átmenet érzésed támad ha belépsz egy üzletbe, az akciók foszlányai néhol még beficcennek, de mégsem annyira akciósak, hogy na ezt nem lehetne otthagyni.


Újra előkerülnek az ingek, a sportosabb cipők amik jók az esőben és szélben egyaránt

A nyár búcsúztatása képpen még ezt vettem fel, a szoknya átmenthető melegebb őszi napokra is harisnyával illetve hozzá illő cipővel, bőrdzsekivel és kendővel, izgalmasan hangzik, a fejemben már össze is állt a szett!

Kukucs:)
A nagy dilemmám idén a bőrkabát. Ugyanis az őszi gardróbomba már minden megszereztem amit elterveztem. Ilyen sem volt még, mindig az utolsó percben sikeredett csak az, de idén az ölembe hullott a 3 megfelelő naci, a cipő is, de ami még nem, az a bőrkabát. Sajna kell újat vennem, mert az előzőnek amit nagyon szerettem, kiszakadt a bélése. Amikor elmentem körbenézni, majdnem elájultam az árak láttán, bár naív módon, mégis mire számítottam nem? 
A kedvenc turimban azt hittem megvan az igazi, lekaptam a vállfáról, rajta volt még a cimke, fekete cipzáros, tökéletesen szép darab volt, de amikor felvettem, a vállai valami borzalmasa álltak nekem. Jókat kuncogtunk anyukámmal,hogy úgy festettem kb mint egy huszárlány . Tömés pedig nem volt a vállaiban, mégis különálló életet éltek, érdekes, na mindegy.

Amik tetszenek, vagy eltudnám magamon képzelni:






Nektek van álom bőrkabitok? Ha igen merre vettétek?

Köszi, hogy velem tartottatok, puszi : Hajni 

5 megjegyzés:

hkorinna írta...

Nekem hosszú keresgélés árán az egyik kedvenc turimban sikerült rátalálnom az álom darabra! :)

Rékus írta...

Nekem is kell az idén mindenképp vennem egy új bőrkabit, de én most barnát szeretnék. :)

hajnoca3 írta...

Mázlisták :) Nehezebb az ügy mint gondoltam, de ha rálelek az igazira ( van 1 jelöltem) akkor megmutatom nektek is ;) És Rékus, énis barnára pályázok, valami szép csau színűre <3

Névtelen írta...

Mangobol ketto db fekete bordzsekim van, a bershkabol egy vajszinu es egy csau( ozbarna). Ezekben nezz szet.

LittleMucli írta...

Én is bőrkabit hajtok,de reménytelenül. Magas vagyok és aminek passzés az alja az rövid egy kicsit,ami meg egyenes aljú vagy kicsit hosszított nem tetszik. Így azt hiszem idén se lesz bőrkabátom.

littlemucli.blogspot.com