2012. szeptember 2., vasárnap

Heti lapzárta 2012.09.02.

Hát ez is eljött, itt az ősz! De ne szomorkodjon senki, főleg az ne aki iskolába mehet, ami hála a jó égnek idén még nekem is megadatik! Persze mellette a munkáé lesz a fő szerep, így tervezem, ez már nem az a tipikusan nappali tagozatos tanulós mókázás lesz, de ennek ellenére kíváncsian várom a holnapi beiratkozást :) Ismét munkakeresésbe fogtam, mert a szerződésem lejárt, ami nem is baj, mert nem tudtam volna a suliba beiratkozni, meg nem volt ez sem álommunka, nem láttam benne kihívást és azt, hogy később kiteljesedhetek, hogy mindig valami új kihívás áll az utamba. Mert addig oké volt, míg új lehetőségként megtanulhattam a szerződéskötéseket online, casco- flotta-sima határozott vagy határozatlan idejű kötelező, a különböző gépjárműtípusokra, most már elárulom, hogy az Allianz Hungáriánál dolgoztam. Minden nap 7:20-kor kezdtünk és 4:00-ig keményen űztük a melót, egészen az utolsó hétig, amikor is már alig jöttek be ajánlatok ( ugye én az ajánlatkezelés dolgozója voltam), és unatkoztam. Nyűglődés volt mikor 2 órán át ültem és nem volt mit csinálni, hiába, nem volt meló. Másokhoz nem szólhattam, olvasni tilos volt. Szóval eléggé kínszenvedés volt. Amikor meg kaptam szerződést, már pikk pakk tudtam minél hova kattintok, kijött  a díj, lezártam kész. A rekordom 40 körül volt, ennyit kötöttem meg egy nap, ami szerintem nem rossz :) Na de a rege után jöjjenek a képek, amiket a héten lőttem, kicsit új felállásban, hogy színesebb és izgibb legyen ezzel ez a rovat!


Pár szösszenet, a héten viselt szettekről, ha volt időm vagy éppen eszembejutott lekaptam miket viseltem a héten. A durva kontraszt azért befigyel a bőrkabát és a nyári szandál plusz szoknya között !



Ezt szülte az unalom, igen, mit csináljak mit csináljak, kimentem szünetre és fényképeztem :D


 Új colorama körömlakk, 299 Ft-ért csodás borvörös árnyalatban, imádom és ami tök jó, hogy két rétegben már egy hete viselem a lábamon!



Essence leárazás pt.2. Elsőre egy rúzs landolt a kosaramban, de mint a kasszánál kiderült , valami okos összekeverte az árnyalatokat és a 02-es helyett az egy 42-esre lett volna érvényes, amiből meg már nem volt. vagy fordítva értitek :) Hát ez is tetszett, szóval akkor jött ő,mert régóta érdekelt, de féltem, hogy nagyon ragacsos lesz. Szerencsére nem az, még az éppen oké kategória, szóval nem olyan mintha a fél tubus méz ráfolyt volna a számra. Evést ivást nem szereti, én a színváltását még nem figyeltem, csak felkentem és mentem is.




Megjött az Avon rendelésem is a héten . Egy color trend rúzst és egy kidörzsölés elleni lábstiftet rendeltem, aminek a méretén durván kiakadtam, mert azért nagyobbra számítottam. A könyvet pedig majd szeretném elolvasni, kerestem rukkolán,de sajnos még nem volt szerencsém, nem tettek fel azóta belőle egy példányt
sem.




A képek amúgy polyvore-ról vannak, ez az utolsó az én kreálmányom:)

Nektek hogy telt a hetetek? Ha van ilyen poszt a blogotokon írjátok meg, mert nekem ezek a kedvenceim!


Köszönöm, hogy elolvastatok és nézelődtetek, remélem tetszett, sok puszi : Hajni

5 megjegyzés:

Galatea írta...

ugye azt tudod hogy ilyen alakú akváriumban állatkínzás halat tartani? szögletesben érzik csak jól magukat..így körbe-körbe megy és nem találja a végét és megfog őrülni..

hajnoca3 írta...

átjött a lényeg:) majd kap szögleteset:)

hajnoca3 írta...

Na, eltávolítottam, nehogy gond legyen belőle ( de amúgy tényleg tervezzük neki, kap új növényeket is majd:))

Galatea írta...

oké :)
énsem bántásból írtam de sajnos tényleg nem tesz jót nekik..papagájoknak sem a kör alakú kalitka..nekik még anno volt 2nimfánk, és miután az egy leharapta a másik fejét,(hogy hogyan azt nemtudjuk, az egyik papagájt úgy találtuk meg a kalitkában a földön miután hazajöttünk) soha többé nem akartunk utána papagájt..főleg ennek a haltípusnak mert ő amúgy is elég vadóc ugye :)

Rékus írta...

én ma vettem pont ilyen szájfényt kiváncsi leszek rá :)
http://vogueandlife.blogspot.hu/