2012. szeptember 11., kedd

It's over/ Elfogytak



Elfogytak:


Ez a kis kupac a kezdete annak, hogy szeretném a meglévő cuccaimat elfogyasztani, nem pedig újat venni. Mondjuk én amúgy sem szoktam semmit felhalmozni, tusfördőből és samponból általában ugyanazt használom ami beválik, és amióta vezetem a blogot akarva, vagy akaratlanul is elfogynak a dolgok. Talán mert tesztelem őket, ki mennyire válik be nekem :)

Újravásárolnám-e?


Fa tusfürdő: nagyon bevált, kellemes az illata, nem túl tömény, szóval akit zavarnak az erős illatok azok is kedvelni fogják, de mégis érezhető fürdés után

Euró boltos babasampon: amennyibe került megérte, de amúgy nem egy nagy durranás, nem szereti ha habzania kell, én meg azt nem szeretem,hogy ő nem hajlandó habozni:)

Dove glatt sampon: azóta a kedvencem lett, mert az én hajam hajlamos a kiszáradásra, ez kellőképpen táplálja, selymes és fényes lesz, valamint simább a felülete, a babahajak kevésbé rakoncátlanok.

Kallos gogo balzsam: szerettem, mert sitty-sutty felkeltem és kész, sokszor keverve használtam azonban, mert önmagában kevésnek éreztem, annak jó talán akinek a haja nem igényel különösebb ápolást. 

Vénus borotva: akciósan totálisan megérte, sokáig használható egy fej, nagyon jól leviszi a szőrt és nem könnyű magunkat megvágni vele, de 1200 Ft sok érte véleményem szerint.

Tesco borotva: nem vált be, tipikusan az agyonszabdalom vele magam kategória, hiába vigyázol, szinte lekaparja a bőröd felső hámrétegét. 

Ismeritek valamelyik terméket? Bevált nektek?

Köszi, hogy velem tartottatok ma is, sok puszi: Hajni 

1 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

A Fa tusit imádtam, és újra is akartam venni, de nem találtam :(