2012. szeptember 9., vasárnap

Date with Marilyn

Sziasztok!

Nem tudom nektek kik számítanak ikonikus női alakoknak, de nekem Marilyn az. Érdekel az élete, a képek róla, a dalait annyira nem szeretem, vagyis inkább nem ragadnak annyira magukkal mint a róla készült csodás képek, amiken mindig sugároz róla a szépség. Ha tehetitek nézzétek meg az Egy hét Marilynnel című filmet, sosem gondoltam volna, hogy ez a bájos nő ennyi komplexussal küzdhetett, de a múltjából adódóan nem is csodálom. A film amúgy igaz történet alapján játszódik. Úgy döntöttem ha időm engedi , el fogok készíteni párat a számomra ikonikus nők sminkjeiból. Mert jó szórakozás, és amúgy is régen volt sminkes bejegyzés, és mint tudjuk a gyakorlás, gyakorlás. gyakorlás sosem árt:)

,, To all the girls that thinks, you're ugly because you're not a size 0, you're the beautiful one. It's society who's ugly."



Butuska szőkének állították be, igazi pasifaló hírében állt, és bár rengeteg filmben szerepet kapott, mégsem játszhatta el a komoly nőt. Általában a megkívánt imidzsének megfelelő női karaktert vártál el tőle mindig.



A halála körül rengeteg pletyka kering. Van aki úgy véli öngyilkos lett, míg mások összeesküvés elméletekben hisznek, miszerint megölték. Mindenesetre én sajnálom, hogy korán meghalt.
Nem kisebb pasikat csábított az ágyába, mint rendezők, elnökjelöltek és elnökök, tudott valamit a csaj az biztos!





Hát ezek a képek születtek. A szememen a füstös hatást akartam hozni, az ajkaimon vöröses pinkes szájceruza csücsül. Lancome alapozót használtam és MUA pirosítót, Essence barnítógyöngyöket, és Rimmel Big Boom szempillaspirált. A hajamat hullámcsattal tűztem fel kis laza csigákba, ezáltal elérve a rövidnek ható frizurát.

Hogy tetszett nektek ez a poszt?

Köszi, hogy olvastatok, sok puszi: Hajni

1 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Én is nagyon kedvelem Marilynt, régen még őt ábrázoló pólót is beszereztem (, azóta azt már rongyosra hordtam). :) De van bögrém, mappám, hamutartóm is az ő fotóival, és a falamon is szép számmal megtalálhatók a róla készült fotók. A filmet nem láttam még, de igazából azért nem is sietek megnézni, mert zavarna, hogy egy másik színésznő játssza a karakterét... De a sminkje tényleg időtálló és örök klasszikus. :)