2012. szeptember 16., vasárnap

A zöld blézer

Az egyik kedvenc blézerem ez a zöld darab, amit még a barátom nővére adott nekem, mert neki kicsi lett. Nagyon szép zöldalma színe van, ami nem mindennapi a blézerek esetében, a sok barna és fekete között! Egy darabig nem hordtam, de már tavaly ősszel is felkaptam párszor , és most sem tettem másként, szerintem nem volt rossz döntés, de beszéljenek helyettem a képek:)





Nadrág- Skinny Jeans / Second hand
Felső- Jeans Club
Blézer- ajándék
Karkötők- F&F, Tally Weijl
Shopper táska- F&F
Cipő- Ázsia

A képek Veszprémben a pláza mögötti, régi vasútállomáson készültek. Vagyis még réges-régen volt ez egy vasútállomás, én egyébként sajnálom, hogy megszüntették, mert akkor még innen közvetlen vonatjáratok indultak a balatonpartra is, milyen jó is lenne most is ez az összeköttetés:) Képzeljétek, nemsokára lesz itt is TALLY WEIJL! Csütörtökön nyit az üzlet a plázában, nagyon várom, szeretnék elmenni, egyébként most olyan akció van a Tallyk-ban, hogy ha két dolgot veszel akkor a másodiknak csak a feléért kell fizetned! Nem rossz, nem rossz, bár nem egy olcsó üzlet sajnos, főleg, hogy kasszastoppon vagyok, maximum valami nagyon nagyon minimális csekélységet engedélyeznék magamnak, de talán még azt sem:) De majd próbálok képeket készíteni a megnyitás napján ha eljutok!

Ti szeretitek a blézereket? Ha igen milyen színekben vanna és milyet szeretnétek még?

5 megjegyzés:

Thündérke írta...

Csinos vagy! :)

mrs__kovacs írta...

Csini, de bakker, én nem is tudtam, hogy az volt régen a vasút :D
Ez mennyire régen volt? :$ :D

hajnoca3 írta...

Hú, olyan 40 éve biztos :D Ja amúgy a Tescoban lehet venni olyan tusfürdőt, ma vettem is, ott találsz ;)

hajnoca3 írta...

Köszi csajok <3 ;)

Vikii írta...

nagyon csinos vagy *.*