2012. szeptember 28., péntek

Új haj- New hairstyle

Sziasztok!

Gondoltam ideje jelentkeznem, bár a fejemben már rengeteg új ötlet van, meg annyi mindent szeretnék megmutatni, szerintem lesz miről írnom majd ;) De először is, az új hajamat szeretném nektek megmutatni! Hirtelen jött az ötlet és a megvalósítás, de tetszik az eredmény! Sokkal lazább, frissebb, egészségesebb lett a hajkoronám, nyoma sincs törött hajvégeknek, csak a ritkított pihe-puha hajzuhatagnak :)

Azért jó adag lejött a végéből, a ritkításról nem is beszélve, de sokkal könnyebben kezelhetővé vált, nagyon nagyon dús volt, szóval ideje volt megzabolázni:)

The scissor is our friend :)


A hajamra amúgy a Dove egyik samponját használom, ami a szöszösödős hajra való, mert a babahajak miatt igenis jellemző ez rá, a hajvégeimet a Kallos hajvégápolójával kezelem, a balzsamom is Kallos, tejproteines, valamint még Gliss Kur hajspray-t is szoktam rá használni hajmosás után. Ebben nekem maximálisan kimerül az ápolása, de úgy vettem észre, hogy szereti:)

Ti gondolkodtatok váltáson?

Köszi,hogy velem tartottatok, puszi: Hajni


2 megjegyzés:

PAncsi írta...

Csini lett, tetszik a frufrud nagyon!
Én hétvégén tervezem sötétíteni kicsit a hajam aranyszőke hajszínezővel - már nagyon várom, hogy milyen lesz.
Utána pedig vágatnék is belőle néhány centit - de nem sokat, mert szeretem hogy ilyen hosszú

Csipkelány írta...

tök jó lett :) én most úgy érzem, már nem tudok mit kezdeni a hajammal néha :D főleg a frufru résszel. sajnos nem mindig áll úgy ahogy szeretném