2012. július 3., kedd

Helyzetjeli

Sziasztok édes pici olvasóim!

Remélem nem felejtettetek el, bár a számok nem ezt mutatják, ezért millió és egy puszit küldök nektek ám :) A helyzet, hogy nagyon dolgozok, minden nap szinte, ha nem meg programom van. Lediplomáztam, végre ezt is megértem, annyira jó ám!



Mellette munkát kaptam a New Yorkerben, egyelőre beugrós vagyok de így is szinte minden áldott nap megyek :) Nagyon fárasztó, nem gondolná senki mennyi meló van egy ilyen ruházati üzlet kulisszái mögött. Ha érdekel benneteket a téma, és pár belsős ,,titok" , akkor szívesen mesélek, hogyan is zajlik egy nap ilyen munkakörben, milyen a kapott árú, hogyan oldjuk meg a dolgokat, milyen aktuális szettek futnak jelenleg. Megszerettem a melót az a helyzet, egyre aranyosabbak az emberek is, megvan egy adott ritmus amit ha itt felveszel akkor nem rossz! Csak minden nyafi nélkül mondom, nagyon megterhelő. A derekam és a lábfejem oda... nagyon fájnak. De megéri. A fizetés jó, mellette sok akciós cuccot kifogok és már megvalósítottam egy álmomat is, egy szuper fényképezőgépet, amivel végre hódolhatok majd a szenvedélyemnek.



A laptopom sajna még mindig szervizben van, ezért sem írtam, mert nem tudok képeket feltenni, anélkül meg a tesztek semmit nem érnek, de mikor visszakapom ígérem sok teszt lesz, ugyanis már sokan itt sorakoznak várva, hogy megnézzétek őket:) Többek között egy essence lakk, a fénylépezőgép, újságok, naptej, óra, táska és egyéb szépségek várakoznak!

Jók legyetek, és írok majd teszteket addigis, másnem később kiegészítem  képekkel, valamint tervezek egy személyes balatonos bejegyzést is, érdekel titetek?:)

Jók legyetek, egy zenével búcsúzom, ami a cd-n van a boltban, mindenki utálja de én már annyira, hogy megszerettem :D Ja és ha ez szól, az azt is jelenti, hogy nemsokára vége a melónak!



Puszi: Hajni


7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ohhh, gratulálok!
Igen, engem érdekelnének a kulisszatitkai, hát persze!
Szimpi vagy te is és a blogod is, gyorsan fel is iratkoztam! :)
Ha van kedved, csekkold a blogomat (egyébként vegyesen vannak Fashion & Beauty posztok), most pl. a cicás napszemüvegekről készítettem egyet. :)

http://lifelikevision.blogspot.hu/

Csipkelány írta...

Nagyon gratulálok :)

Illés Rebeka írta...

Gratulálok a diplomádhoz! Biztos nagyon érdekes lehet a New Yorkerben dolgozni; mostanában nagyon megszerettem azt a boltot, lenyűgöztek a zászló mintás és azték darabok. :))
Nagyon tetszik a blogod, feliratkoztam.
Ha gondolod, nézz be hozzám is: http://roseballerina.blogspot.hu/

lex írta...

Gratulálok a diplomához és én is szívesen olvasnék kulisszatitkokat, meg jöhet a balcsis bejegyzés is :)

Viktória írta...

Gratulálok! Aranyos a kép! :) A new yorkeres beszámoló jöhet, érdekel! :)

Endi írta...

Gratulaaa, és marha jó a hajad azon a képen *.*"
A kulisszatitkokra szerintem mindenki kíváncsi lenne :$
Ja, amúgy mikor lesz a szülinapi ajcsisorsolás? :$ :))

hajnoca3 írta...

De édesek vagytok!Köszönöm mindenkinek!:)

Nem felejtettem el a sorsolást sem, de a laptopom mikor visszaér aznap sorsolok, ugyanis szeretném képekkel dokumentálni a folyamatot nektek:)

A kulisszatitkos bejegyzés pedig akkor hamarosan ;)