2015. március 1., vasárnap

A februári kedvenceim voltak

Sziasztok!


Ismételten elszaladt egy hónap, és mint néha már régebben is, összeszedtem a kedvenceimet, melyeket szeretnék nektek megmutatni. Sokféle területről hoztam dolgokat, arcápolás, smink... lesz mindenféle szívcsücsök termék. Már mutatom is!


Már nagyon várom a tavaszt, és szívem szerint rengeteg virággal és csodás rózsaszín és pasztell színnel venném körbe magam, és bizony ez még a kedvenceimen is látszik. Annak ellenére, hogy ma már hivatalosan is tavaszi hónapba léptünk, a bőröm most adta fel a harcot és száradt ki a kezem, az ajkaim, valamint a pattanások is most leptek el, jellemző, nem igaz?


A zuhanyozás közbeni testápolásomról az Yves Rocher Organic Vanilla tusfürdő gondoskodott, utána úgy érzem, mintha egy isteni vaniliáscukor paplanon aludnék. A hajamra tökéletesen illő sampont még mindig nem leltem meg, de ez a körömvirágos darab teljesített a legjobban az Yves Rocher Brillant Shine vonalából, onnan is a minden hajtípusra használható körömvirágos, amit az eladó hatására vásároltam meg. Ott egyébként mindig figyelnek a vevőre, nagyon kedvesek és segítőkészek, szeretek oda járni! Fürdés után a Johnson's baby soft cream-el ápoltam a kezeim, a lábfejeim és a húzódó részeket, mint például a könyök, ami nagyon hajlamos a kiszáradásra. A már említett pattanásokra és gyulladásos felületekre a dm-ben vásárolt és eddig nem is tudom általam miért mellőzött Balea Anti- Pickel Tagesfluid nyújtott segítséget, vastagon felkenve célzottan a problémára, hagytam beszívódni és hatni. Nem csodaszer, de legalább ennél az egy krémnél éreztem a segítő és gyulladáscsökkentő hatást és reggelre szebb lett a bőröm. A szemkörnyékemre a Nivea Q10 Plust vásároltam meg akciósan, minekután egy termékminta elhasználása után beleszerettem, és imádtam a szemeim alá és a szemkörnyékre kenve, igazán hatásos, láthatóan kevésbé voltak karikása  reggelentem a szemeim, nem láttam annyira a fáradtság jeleit, simává varázsolta a bőröm, nem hagyott zsíros érzetet amit gyűlölök, pedig nekem a legtöbb krém azt okoz, mivel zsíros bőrtípusom van.
A Playboy Pin Up termékek mint már említettem egy posztban nagy kedvenceim lettek, csak ezt a deót és parfümöt használtam, teljesen az én illatom és a dezodor hatásos is. A sminkeknél az egyszerű és gyors megoldásokat kerestem a sietős munkába indulós reggeleken, ezért sok szemhéjkrémet használtam, amik nem mozdultak el a munkanap végéig sem és nyugodt lehettem,hogy nem festek úgy mint a diszkógömb, vagy egy bohóc. A kedvenceim az essence-től voltak, mégpedig  két Effekt eyeshadow szemfesték, a 03-as indian's lifestyle és a 05-ös china's groove, valamint a tégelyesek közül az eye sorbet 01-es Illuminating pineapple. Mindhárom termék kifutó, még lehet találtok valahol belőlük,én nyugodt szívvel tudom ajánlani őket, mert tényleg tartósak és igazi jolly jokerek lehetnek ha sietünk. Az arcbőrömre a szuper fedésű Rimmel Lasting Finish 25 órás alapozóját használtam, a 100-as Ivory árnyalatot, ami tökéletesen illik a világos bőrszínemhez, majd ezt a leglegleglegleglegjobb púderrel( ami tényleg egész nap nem csillog át) fixáltam, a szintén Rimmel Stay Matt hosszantartó púderének 003-as Peach Glow árnyalatával. Látható,hogy mennyit használtam már, egész télen ezzel fixáltam és még mindig tart, imádom egyszerűen, ritka,hogy elérek egy púder aljára, de ennek minden kis porszemét el fogom használni az biztos. A körmeimen a kedvencet nem rég találtam meg és a megvételén vívódtam, de nem tudtam ellenálni körülbelül két hete megadtam magam a Miss sporty Candy Shine Glitter Effect 003-as lakkjának, ami egyszerűen minden lakkozást feldob és sokan dícsérik is.

Nektek mik voltak a kedvenceitek? Valamelyiket használtátok már? Milyen sampont ajánlanátok,és milyen krém vagy akármilyen termék vált be nektek legjobban a pattanásos bőrre?

Köszönöm, hogy elolvastátok a kedvenceimet, remélem kedvet kaptatok pár kipróbálásához, mert ezeket tényleg nyugodtan ajánlani merem :)

Ölel benneteket: Hajnitok



Nincsenek megjegyzések: