2015. március 15., vasárnap

E-bay kívánságlista- március

Sziasztok!

Az egyik kedvenc bejegyzésfajtám mostanában a blogokon az, amikor az író megmutatja miket talált e-bayen, vagy miket is fog megvásárolni, illetve mire vágyik, ugyanis én nagyon imádom még mindig ezt a vásárlói felületet, hűen vallom: itt bizony kincsekre lelhetünk, verhetetlen áron.Találok sokszor olyasmiket, amik eszembe sem jutnának, de megoldást nyújtanak rendszerezési gondjaimra, vagy egyéb hétköznap hasznosítható területekre.
Fontos: Minden bemutatott termék neve maga egy link, ami az eladó oldalára visz! ( ezeket én találtam magamnak, nem támogatta senki és semmi)


Táskaakasztó

Itt is mindjárt az első ilyen. Nehezen tárolom a táskáimat, ömlesztve egy szekrényben. Régóta szeretném őket rendszerezni, de nem tudtam, hogyan is fogjak neki, és íme: táskaakasztó mint rendszerező, zseniális! Helytakarékos is, hiszen az ajtóra akasztva átlátom őket mégsem töltenek meg egy szekrényt, amikor meg választani akarok csak lekapom ami kell és pakolhatok is. NEED IT! Az ára is verhetetlen!



Sima fekete vagy fehér? Ugyanmár, mikor ilyen olcsón édes madárkás villanykapcsolóm is lehet? Nagyon sok verzióban válaszható, mindenki talál magának valót és a falszínhez illőt, és kétkattintós is vásárolható, én azthittem tok, de szólt egy kedves olvasó,hogy matrica, amit köszönök :D 



Most komolyan, melyik lány ne akart volna ilyet? Csodás dolog, szép, és praktikus nyáron a szúnyoginvázióban. Nekem már volt, olyan amit én készítettem és szerettem is, ez azonban nagyon megtetszett. Olcsó, szép, sokféle színben elérhető. 



Ezt már elég népszerűnek mondhatjuk, sokaknál láttam és praktikusnak is találom, már azt is elterveztem hol lehetne a helye. Sokat küszködök a rendszerezéssel, mert hiába átláthatóak ha nehezen elérhetőek és hiába könnyen előszedhetőek ha káosz uralkodik felettük, szóval ez lesz a megoldás az óriási fülbevaló kollekciómra ( gyűjtöm őket)




Laptop tulajdonosoknak nagyon jól jöhetnek ezek a tapadókorongos kis lábak, főleg ha féltjük a gépet a túlforrósodástól. Nekem van már laptophűtőm is, de azt ritkán használom és akkor is inkább nyáron a nagy melegekben, de ez nagyon jó hétköznapokon mindenkori alkalmazásra.


Tetszik nektek valamelyik? Ha van listátok e-bayen, szívesen megnézem, linkeljétek be!

A legjobb dolgokat mások listáiban lehet találni, ezt sose feledjétek ;)

Millió puszim: Hajnitok

4 megjegyzés:

Sil írta...

A villanykapcsolós cucc nem tok, hanem matrica.

hajnoca3 írta...

Köszi ezt nem is vettem észre :')

csak1csajszi írta...

Ilyen baldachin kell a gyereknek! :D Csak kicsi van ez meg jó lenne nyárra,a bogarak miatt.

hajnoca3 írta...

Megbeszéljük ha kell :P