2015. március 17., kedd

Instagram Tag

Sziasztok!


Aki még nem tudná, menthetetlen insta mániában szenvedek. Konkrétan ez és a Weheartit app a legkihasználtabb app a telefonomon, mert mindig ezekben böngészek. Van egy Tag , amit én Szandránál láttam meg, és nagyon megtetszett, így kitöltöm én is! Lássuk :)






1. Mi az instagram felhasználóneved?

Az én felhasználónevem misshedgie. Na, ki találja ki miért? :)

2.Mikor csatlakoztál?

103 hete , 2013.03.08-án kezdtem el a vitruális képi naplóm.

3.Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?

Egy selfie volt, mi más, gyanítom az emberek 90%-ánál ez így van, főleg,hogy profilképnek akartam ezt beállítani és még bénáztam, hogyan kell .


4. Milyen gyakran posztolsz képeket?

Gyakran, bár kinek mi a gyakori. Olyan is van, hogy napokig nem töltök fel semmit, de néha napi kettőt is. Egyet azért igyekszem, ha találok valami olyat, ami megfog a napban, vagy valami eseményt ami okot ad erre.

5. Melyik a legrosszabb fényképed amit feltöltöttél?

Hát, nem tudom, talán ez:


Visszanéztem, tényleg ez . Nem tudom mi fogott meg annyira ebben , hogy ezt aztán muszáj volt feltennem, de gyanítom, az unalom nagy szerepet játszott ebben a történetben.

6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-al?





7. Milyen típusú felhasználókat követsz?

Sokfélét, mindenfélét. Állatkák oldalait a süniktől kezdve a kanáriig, bloggerinákat, youtubereket, ismerősöket, hírességeket, boltok-márkák oldalait, egyszóval mindenfélét.

8. Privát v agy publikus?

Publikus. Nem értem a privátnak mi értelme, de ha valaki így dönt szíve joga, csak csalódás mikor rákattintok mert érdekelne és fejbekólint,hogy privát. A blog miatt is publikus, meg amúgy sem töltök fel olyan képet ami ne lenne publikus.

9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?

Nincs kedvenc, a hangulatos vagy hangulathoz fűződőek és állatkás képeim a legkedvesebbek.

10. Mi a legutóbbi frissítésed?

A tavasz puszijai elnevezésű képem,kis virágokkal:




11. Milyen típusú képeket posztolsz?

Nincs benne egy típus, ami megragad, megtetszik, számomra hír értékű vagy szép.


Töltsétek ki Ti is a tag-et, és ha van kedvetek kövessetek, vagy írjátok meg a neveteket és megnézem a profilotokat!

Puszi: Hajnitok 

Nincsenek megjegyzések: