2015. március 5., csütörtök

Lovely- Butterfly trendkiadás

Sziasztok!


Itt a tavasz! Legalábbis a szívemben biztosan, de már a körömlakk állványokon is szépen sorakoznak a vidámabbnál vidámabb színek, a sminktermékek minden fajtája a cukorka színeiben pompázik.



Most rukkolt elő a Lovely is az új, Butterfly elnevezésű kiadásával, ami szemet gyönyörködtető,és bizony van benne pár darab, amire érdemes odafigyelni. Cukorka színű tusok, lakkok, matt fehér lakk, és a neon árnyalatai... engem szemhéjtusok rögtön megfogtak, főleg a rózsaszín, de őt nem hoztam el, csak a kék ,,bors" mintás lakkot.


A ,,borsos" hatású lakkról majd hozok bejegyzést, az üvegben nem látni annyira, de a körmön szépen érvényesülnek a kis szemcsék és igazán érdekes lakkozást készíthetünk vele. A neon színek közül a pink és a narancs csodálatos, a matt fehér nem tudom milyen lehet.
A szemhéjtusok közül a zöld már volt egyszer a Lovelynál, az is szép, pasztelles, de a pink valami eszméletlen! A kék is érdekes, de a zöld szememhez nem tudom elképzelni.




Hogy tetszenek? Lecsaptok valamire?

Ölel benneteket: Hajnitok

10 megjegyzés:

Monika írta...

A kék borsos lakkot én is megvettem :) plusz a kék tust is :)

djkaty írta...

Ezek a borsos lakkok nagyon tetszenek, úgyhogy lehet, hogy lecsapok majd rájuk, főleg mert szeretem az ilyen furán szép lakkokat :-)

Díjat kaptál tőlem:
http://djkatybeauty.blogspot.hu/2015/03/szemelyes-sokoldalu-blogger-dij.html
:-)

Unknown írta...

Szépek, majd ha ide is elérnek, biztos jobban szemügyre veszem őket!

hajnoca3 írta...

Jaj köszönöm Katy!!!!! :) Nagyon boldoggá tettél!

hajnoca3 írta...

Vú, az illik majd egymáshoz ;)

hajnoca3 írta...

Nézd meg, hátha megfog valami :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Szia! Megvettem a neon pink körömlakkot, de csak utána vettem észre, hogy az van rajta feltűntetve, hogy csak műkörömre alkalmazható. Szerinted festhetem az eredeti körmömre is? :)

hajnoca3 írta...

Szia!

Tényleg az van rajta? Na látod nem láttam, mert nem olvastam el a lakkon lévő szöveget. Annak idején is ezt írták a homok hatású ugyanígy neon lakkjaikra, sokan mégis felkenték és nem lett bajuk. Ennek ellenére én azt tanácsolom vigyél fel egy réteg színtelen lakkot alá és akkor biztosan nem érintkezhet ténylegesen a körmöd felületével,és még tartósabb is lesz a lakkozásod! :)

Unknown írta...

Köszönöm szépen a tanácsot! :)