2015. április 21., kedd

A Glamour-napi szerzeményeim!

Sziasztok Divatcsibék!

Említettem már, hogy voltam Glamour-napozni? Aki követ instán, az már láthatott képet arról, hogy miket is vásároltam. Az a durva amúgy, hogy most volt még csak a Glam -napok,de már nemsokára itt vannak a Joy-napok is, csak győzze az ember pénztárcája, pedig ilyenkor érdemes feltankolni a vágyott holmikkal. Nagyon sokat sikerült spórolnom idén, mert szinte mindent féláron vásároltam!



Amiket vettem:

Schwarzkopf Perfect Mousse hab állagú hajfesték , 465-ös árnyalat
Police- To Be parfüm
Maybelline Colorama körömlakk
Loreal körömlakk
Miss Sporty szempilla és szemöldökzselé
Essence ecset
Rimmel Stay Matt púder
Elséve hajpakolás
Miss sporty alap és fedőlakk egyben
Lovely pink szemhéjtus
Alverde mágneses pirosítópaletta
Balea pigmentfoltok elleni arckrém

A parfümről, hajfestékről, hajpakolásról, szemöldökzseléről már a közeljövőben tervezem a részletes posztot, így erre most nem térnék ki bővebben. A körömlakkokat csak úgy megtetszett,megláttam és beleszerettem alapon dobtam a kosaramba, a Rimmel Stay Matt púder még várat magára, mert ez a kedvencem és az előzőnek bár az aljára értem rendesen, még van belőle, előbb azt szeretném elhasználni, de nagyon bevált, szuper termék! Nem véletlenül szerepelt a márciusi kedvenceim között. Az essence ecsetet még nem állítottam csatasorba, mert annyira szép, nem visz rá a lélek, hogy összemaszatoljam, csak gyönyörködöm a szép barack színében. De bízom benne, hogy olyan jó lesz mint az elődjei az essence-től. A Miss Sporty alap és fedőlakk felkenés közben furi, de mégis nagyon tartóssá teszi a lakkozásaimat, ami elsőre nagyon meglepett, mert mikor felviszem túl hígnak érzem, mégis védi a lakk felszínét a kopástól és fényes is, bár nem annyira mint a Sally Hansen fedőlakkom,ami sajnos nagy bánatomra elfogyott-az alja besűrüsödött, viszont újravenni a csillagászati ára miatt nem fogom. A Balea arckrémnek jó az illata, az állaga, hosszú távon meglátjuk mit nyújt a hatása. A Lovely szemhéjtus pink színben a zöld megvétele után vágyam volt, így örülök neki, nagyon könnyen érhetünk el vele picit extrémebb hatást, bár a zöldnek jobb a fedése, de még ez is jó. Az Alverde kis mágneses pirosítógyűjtő-tükrös cukiságát eleve féláron kínálták, de ebből még lejött az 50%, így ultra olcsón kaparintottam meg, és belül még egy első pirosítót is hordoz magában, aminek a színe nagyon megtetszett.

Hamarosan jönnek a tesztek, de az is,hogy a közelgő Joy-napokra melyik kuponok a kedvenceim,és miket tervezek belőlük megvenni!

Ti mikre csaptatok le?

Sok puszim: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: