2015. április 28., kedd

Az első dm dobozom

Sziasztok Blogmadarak!

Lehet van akinek már volt szerencsèjendm doboz tulajdonosnak lenni,de nekem ez az első alkalom. Milyen jó,hogy mindig van valami,ami megőrzi az első varázst,mèg az ilyen apróságok is. Szóval jómagam a nálunk èppen költözködő üzlet miatt kèsőbb lehetett csak a meglepetèscsomagèrt menni,így èn a hèten kaparinthattam meg. Az első meglepetès a mèret volt.. Hatalmas.... Nem viccelek,nagyon nagy.


A külső virágmintás nagy dobozban extra nikecellpamacsok vèdelmező ölelèsèben lapol a csodás barackszín box, melynek tetejèt felemelve elámultam: csodaszèp masnis kártya,mintás selyempapír bèlelès rózsaszín selyemszalaggal átkötözve. Igen,ez az ami kell nekem ès a romantikus lelkemnek- gondoltam. Óvatosan bontogattam, mikor elèm tárult a tartalom. Az első benyomásom az a következtetès levonás volt, hogy megèrte az árát.






A tartalma:
1 db L'oreal Color Riche L'ombre Pure Mono szemhèjpúder
1 db B. U. My Secret női EDT
1 db Himalaya Herbals intenzív hidratáló krèm
1 db Schwarzkopf Styliste Ultime AMINO-Q hosszantartó tartás ultra erős hajlakk
1 db alverde Zell Aktiv szèrum kèk hibiszkusszal
1 db alverde maximize volume lashes szempillaspirál
1 db Nivea MEN krèm



Ezèrt összesen 2990 forintot kell fizetni. Hasonlításkèppen elmondom,hogy csakmaz egy szemhèjpúder egymaga 2599 forint... Ès mèg hol a többi?
A kártyán amit már említettem, minden információ ès ismertető szerepel a doboz lakóiról,árat is beleèrtve,ami szerintem jó ès praktikus,ha az újravásárláson gondolkodunk. Tetszik ez az egèsz azèrtnis,mert van amit biztosan eszembe sem jutna ezek közül eredeti áron a kosaramba pakolni, így mègis elèrhető lesz számomra is. Folyamatosan kèszülök a tesztekkel majd.

Egy dolog biztos,újra szerencsèt fogok próbálni a következő dm kedvencek dobozèrt.

Köszönöm,hogy itt voltatok,sok puszim: Hajnitok


Nincsenek megjegyzések: