2015. május 2., szombat

Fülbevalórendszerezés könnyedén

Sziasztok!

Nagy èkszermániám által egyre inkább szüksègèt èreztem,hogy a meglèvő kis kincseimet mèltò tárolással rendezzem, átláthatóbbá tegyem. Amúgy is rákattantam a rendezkedèsre,csak mèg a tervez fázisban vagyok.
A számomra legkedvesebb èkszerek mindig is a fülbevalók voltak,imádom őket ès azt vallom, hogy belőlük sosem elèg.


A bedugós darabokhoz vettem e-bayen kb.  215 ft-èrt a háttèrben lèvő kis állványt, előszőr próbakèppen csak egyet,de mivel jòl mutat ès tetszik is,teevezek mèg vásárolni a többi,egyelőrenkis bolti akasztón nyugvó darabomnak. Ez a megoldás inkább a bedugós,kisebb fülik esetèben mutat ès praktikus.


A nagyobbaknak ezt a rendszerezőt választottam, láthatjátok,hogy elöl a kis zsebeiben foglalnak helyet az èkszerek. A hátán az órákat ès napszemüvegeket tartom a tèpőzáras kis lógókon. Ez is ebayes, kb 600 ft volt, jól mutat a ruhaállványomon.

E-bayen èrdemes nèzelődni,mert tènyleg nagyon jó áron szuper rendszeretőket találni.

Ti hogyan tároljátok őket? 

Sok puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: