2015. május 17., vasárnap

Kreatívkodj velem: mókás kaktuszkaspó, vidámság az ablakba

Sziasztok!

Ha Ti is mániákus weheartit vagy pinterest használók vagytok, akkor nem kizárt, hogy találkoztatok már ezzel az ötlettel. Külföldön eléggé elterjedt, hogy kis átlátszó gömb üvegekbe vagy kaspókba, esetleg orchidea cserepekbe( mint én) készítenek el mini kis virág vagy kaktuszkompozíciókat, amiket aztán különböző kis apró növénykékkel az idő folyamán egyre sűrűbbé és változatosabbá tehetünk. Én az egyik kaktuszomat, és két kis pozsgásabb virágot ültettem bele. Ami nagyon jó benne, hogy fillérekből megalkotható,mégis nagyon jópofa, keveset kell locsolni, mert ezek a növények kifejezetten szeretik a nagy meleget és a kevés vizet. Ha a kis kaspót átkötitek egy szaténszalaggal, méginkább aranyos hatást kaphattok. A növények közé lehet köveket helyezni, az is egy remek hangulatot ad neki, valamint kaphatóak e-bay-en kimondottan ehhez kis figurák, házikók, elemek, amikkel mini kert készíthető. Nekem azóta két kis sünifigura és egy gomba költözött a kreációmhoz, valamint átkötöttem még előtte egy piros szalaggal.




Tervezek még ilyet készíteni, majd azt is megmutatom, ha érdekel benneteket. Tényleg olcsó, nem kell hozzá semmilyen különlegesség, aranyos és ajándékötletnek is szuper, mert személyre szabható.

Hogy tetszik?

Puszi: Hajnitok



Nincsenek megjegyzések: