2015. május 5., kedd

Police- To Be parfüm

Sziasztok!

Szerintem nem csak én vágyom egy új,üde és friss illatra ahogy melegszik az idő,igaz? Velem sincs ez másként. A melegebb idő közeledtével egyre több friss-virágos,tavaszi illat csapja meg az orrunkat,és bizony a bevált téli,fűszeres parfümjeimet már nehéznek érzem a bőrömön. Egyetlen egy kivétel van, amit minden évszakban hordok,az pedig Katy Perrytől a Killer Queen. Azonban amikor a Glamour - napok alkalmával a dm-ben nézelődtem az egyik barátnőmmel,ő figyelt fel erre a Police darabra, a To Be elnevezésűre, ami engem is azonnal megfogott. Tépelődtem, gondolkodtam, majd döntöttem, szeretném, főleg a hatalmas kedvezménnyel, konkrétan féláron. Így mire a következő dm közelébe értem munka után már mentem is érte. Egyetlen dolgot bántam, a barátnőmnek már nem jutott, mert az utolsót hoztam el.



Az üveg egy koponya formájúra tervezett parfümös üveg, ami 40 ml-es kiszerelésű. Neten egyébként elérhető más méretekben is,például 125 ml-es és 75 ml-es kivitelben is, ártól függ csupán a mérete.
Ami érdekes, hogy számomra ez inkább a lázadó tinis korszakomra lett volna olyan, hogy nagyon megfog. Nem rossz ötlet a koponya, jól is mutat kitéve, a színe telitalálat, de most már előbb felfigyelek egy nőiesebb, ékszer jellegűbb üvegre.
Az üveg kupak nélküli, a már korábban Avon parfümöknél tapasztalható technikával óvja meg a táskába ömléstől a tulaját: egy kis félkör alakú lenyomás akadályozó fémkarika szolgálja a védelmet.Az üveg egy elég nagy dobozban lapul, ami teljesen a formájára illesztett belül.


Az illat egy régi nagy kedvencemet juttatja eszembe, amit még gimis koromban elhasználtam az utolsó cseppig,és az Avonból való volt,de sajnos már nem kapható,így egyből előtörtek az emlékek és megszerettem ezt az illatot. Egy friss illat, melyet a mandarin, lime, zöldalma, fehér virágok, cukorkák, nemes fák és a pézsma ad. A pézsma nálam általában nagyot dobha választanom kell, valamint az édeskés jellege is fontos ,én ezeket az illatokat kedvelem. Ebben mégis a frissesség és a virágos jelleg keveredik az édes pézsmássággal, gyönyörű illatszimfóniát komponálva a bőrön. 



Ha egy tökéletes hétköznapi választást kerestek, akkor bátran ajánlom, mert tartós, jó illat, amit szívesen viselhettek. Ha tehetitek szagoljátok meg, fellelhető a drogériákban.





Nektek van valamilyen tavaszi kedvencetek? Ha igen mi,ajánlatokat szívesen fogadok és majd megszagolom :)

Ölellek benneteket: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: