2015. május 31., vasárnap

A tervezőm , azaz a Planner mánia

Sziasztok!

Mindig úgy voltam a zsebnaptárakkal, noteszekkel, hogy elhatároztam, hogy én majd vezetem,és leírok mindent és de jó lesz. De sosem sikerült. Valahogy feledésbe merült, vagy az egyik táskából a másikba már nem került át, esetleg meguntam, vagy nem volt mit írjak bele. Na, most ilyen problémával nem szembesülök mióta megkezdtem a napi tervezőm vezetését, amit nagyon  jó áron sikerült megszereznem, ám az igazi álmom egy Kikki planner. Csak sajnos ezek közel 10.000 Ft-os áron kaphatóak,igaz több évik felhasználható műbőr a külsejük,a vázuk.
Nagyon szép színekben kaphatóak, a pasztelltől egészen az aranyig, de mindenki megtalálja a maga ízlésének megfelelőt. Nos, majd egyszer!


Forrás: weheartit.com

Ezekből a plannerekből millió féle létezik a Kikki márkán kívül is. Ami szuper bennük,hogy a díszítésükben, csak a képzeletünk szab határt, de ha akarjuk, rengetek lapot nyomtathatunk hozzá, esetleg to-do listeket, pozitív oldalakat, melyek kimondottan ezekhez lettek kitalálva. 


Az én verzióm ezzel ellentétben ami középen nyílik és dupla kapcsos, egy egyszerűbb verzió, ami spirálos megoldással készült. A boríton egy külső védő is található,ami nagyon hasznos a táskában hordás szempontjából. Nem kicsi, és van súlya is, őszintén megmondom. Lehet hurcolni egyszerűbb lenne egy kisebbet. Rengeteg matricát és színes szalagot kaptam már hozzá, így minden hetet elkészítek vasárnap vagy hétfőn és utána töltöm folyamatosan a teendőkkel, mert dolgozó nőként bizony már van mit beleírnom a szabad kis helyekre.




Ezek még régebbi képek



Egyelőre ezek a hozzá gyűjtött és rendszerezett kis eszközeim :)

Ha érdekel benneteket, fogok hozni nyomtatható oldalakat, ötleteket amivel személyesebbé lehet tenni akár a legegyszerűbb kis noteszt is, csak előtte szerettem volna megmutatni az én rendszerezőmet.

Sok puszi: Hajnitok


1 megjegyzés:

Csipkelány írta...

Wow, nagyon profi vagy :D Én is gondolkodtam hasonlón, de egyelőre írni se tudok rendszerese a naptáramba, úgyhogy azt hiszem a díszítéssel is ennyire el lennék maradva :D Ezen még van mit javítnom :)